Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Numer konta:
Bank BPH:
41-10600076-0000330000416339

Wszelkie dodatkowe dane każdy kupujący otrzymuje w mailu od Allegro: "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz". Prosimy o przeczytanie całej wiadomości od Allegro.

Dane do wysyłki przedmiotu:
Standardowo wysyłamy towar na dane podane w Allegro. Prosimy o nie podawanie tego adresu w e-mailu!!! O kontakt prosimy tylko kupujących, którzy zmieniają adres do wysyłki. E-mail ze zmienionym adresem należy wysłać w ciągu 20 min. od zalicytowania.

Ważne: Adres do wysyłki musi przyjść z maila podanego w Allegro.

Pobranie:
W przypadku wyboru zapłaty przy odbiorze, prosimy o informacje w e-mailu w treści wpisując "pobranie" oraz swoją nazwę użytkownika z Allegro.
Wysyłka:
Zakupiony przedmiot możemy wysłać za pobraniem lub po wpłacie na konto.

Koszt przesyłki:
Podane są na każdej aukcji. Dane do przelewu będą załączone do wiadomości od Allegro potwierdzającej zakup. W przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o niezwłoczne powiadomienie o wyborze tej formy rozliczenia. Przesyłki nadajemy zazwyczaj w ciągu 24-48 godzin (1-2 dni robocze) po zanotowaniu wpłaty lub po otrzymaniu informacji o wysyłce za pobraniem. Jest możliwość odbioru osobistego - po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub e-mailowym.
Zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny masz prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 roboczych dni od dnia dostarczenia produktu bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar nie był używany, ma oryginalne opakowanie oraz nie posiada śladów użytkowania. Uwaga - koszt wysyłki do Sprzedawcy ponosi Kupujący. Nie odbieramy zwrotów za pobraniem lub na nasz koszt. Pieniądze zwracam tylko przelewem na rachunek bankowy. W celu dokonania zwrotu należy:

- zawiadomić Sprzedawcę e-mailem o zamiarze dokonania zwrotu

- zwrot wraz z paragonem lub f-vat skierować na swój koszt na adres siedziby firmy wraz z wypełnionym formularzem
NACIŚNIJ ABY POBRAĆ
W sprawie gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). Termin reklamacji określają przepisy Kodeksu Cywilnego bądź gwarancji producenta. Koszt wysyłki reklamacji ponosi Kupujący. W celu złożenia reklamacji należy:

- zawiadomić sprzedającego e-mailem o zamiarze złożenia reklamacji

- wysłać towar na swój koszt na adres siedziby sprzedającego wraz z paragonem lub kopią fvat oraz z wypełnionym formularzem
NACIŚNIJ ABY POBRAĆ



REKLAMACJE NA USŁUGI FIRMY KURIERSKIEJ

Po odebraniu przesyłki macie państwo prawo do otwarcia przesyłki i sprawdzenia jej zawartości. Jeśli stwierdzicie państwo iż produkt zakupiony przez was jest inny lub zniszczony możecie sporządzić protokół szkody lub braku. Następnie skontaktuj się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i sporządzenie protokołu (z dokładnym opisem zabezpieczeń, uszkodzeń towaru oraz opakowania - złe spisanie protokołu szkody może spowodować odmowę reklamacji przez firmę kurierską) szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia reklamacji Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Spisanie protokołu szkody z datą inną niż data dostarczenia może spowodować wydłużenie się czasu reklamacji. Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską wynosi do 3 miesięcy. Jeśli przesyłka długo do Ciebie nie dociera skontaktuj się z nami.

pozostałe aukcje

Strona wygenerowana 2024-04-25 16:39:09, 120