(Rejestracja: 2013-05-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sklep HappyMothers ma swoja siedzibę w USA w Kalifornii, nasz magazyn mieści się w Chicago i stad są wysyłane nasze produkty.

HappyMothers to ponad 10 lat doświadczeń w sprzedaży produktów dla dzieci i niemowląt. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe, posiadają atesty są bezpieczne dla Twojego dziecka oraz posiadają gwarancje. Sklep HappyMothers.us już od 1999 roku, stara się przedstawić ciekawą, stale rozwijającą się ofertę. Zajmujemy się hurtową i detaliczną sprzedażą produktów z branży dziecięcej Jesteśmy firmą nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się, posiadamy wiedzę ekspercką, innowacyjność, fachowość i doświadczenie są naszym atutem, a zadowoleni klienci są inspiracją dla dalszego rozwoju. Aktualnie możemy się pochwalić, jedną z największych na rynku, ofertę dotyczącą produktów dla dzieci. Oferujemy Państwu bardzo konkurencyjne ceny, atrakcyjne promocje oraz służymy Państwu pomocą, posiadamy niezbędną wiedzę, oraz praktyczne doświadczenie. 

Bezpośrednio współpracujemy z największymi  producentami produktów dla dzieci, często niedostępnymi na rynku polskim:

 -   AVENT -   BABY BJORN -   BABY DELIGHT -   BABY JOGGER -   BABY PLANET -   BABY SMART -   BANANA FISH -   BUGABOO-   BUMBLERIDE -   BUMKINS -   CARIBOO -   CARRY YOU -   CARTER'S -   CHICCO -   CHILD CRAFT -   CLEK -   CLOUD B -   COCALO-   COLGATE -   COMBI -   COMPASS -   CONTINENTAL QUILTING-   COSCO JUVENILE-   COTTON TALE DESIGNS -   DEKOR -   DELTA-   DEX PRODUCTS-   DR. BROWNS -   DREAMER DESIGN -   DUTAILIER -   DWELL STUDIO -   EDDIE BAUER -   ERGO BABY -   EVENFLO-   FISHER PRICE-   GERBER-   GLENNA JEAN -   GORDONSBURY -   GRACO -   GROHANGER -   HABA -   I'COO -   INGLESINA -   INSTEP -   J.L CHILDRESS -   JEEP -   JJ COLE -   JOHN DEERE-   JOOVY -   KABOOST -   KALENCOM -   KEL GAR -   KELTY KIDS -   KETTLER -   KID BASIX-   KID KUSTOMS -   KIDCO -   KIDDOPOTAMUS -   KIDKRAFT -   KIDKULSION -   KIDS PREFERR-   KIDSLIN-   KOLCRAF-   LAMAZE-   LAMBS AND IVY -   LASCAL -   LEACHCO -   LEAP FROG -   LEGACY -   LIPPER INTERNATIONAL -   LITTLE CASTE -   MACLAREN-   MANHATTAN TOY -   MASCOTOPIA -   MAXI COSI-   MEDELA -   MELISSA & DOUG -   MIA MODA -   MICRALITE -   MILLION DOLLAR BABY -   MOBILE MOMS -   MOMMY'S HELPER -   MOUNTAIN BUGGY -   MUNCHKIN -   MUSTELA -   MUTSY-   NATURAL MAT -   NATUREPEDIC -   NEAT SOLUTIONS -   NETTOCOLLECTION -   NOJO -   NORTH STATES -   OEUF -   ORBIT BABY-   PALI -   PEG PEREGO -   PHIL&TEDS -   PRINCE LIONHEAN -   QUINNY -   RECARO -   REGAL LAGER -   ROCK STAR BABY -   RUG MARKET-   SAFE GUARD -   SAFETY 1ST -   SASSY -   SCANDINAVIAN -   SEALY -   SERENA LILLY -   SHERMAG -   SILVER CROSS-   SIMMONS -   SIMPLICITY -   SKIP HOP -   SORELLE -   STOKKE -   SUMMER -   SUNSHINE KIDS -   SWADDLE -   TAGGIES -   THE FIRST YEARS -   THOMAS -   TIKE TECH -   TINY LOVE -   UPPA BABY -   VALCO -   WEBKINZ -   ZOOPER   

 
REGULAMIN SKLEPU HAPPYMOTHERS
kupujac produkt akceptujesz regulamin
 

AUKCJE I JEJ PRZEBIEG 

&1 

Produkty sprzedawane przez Happy Motheres, są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane

&2

Wszystkie sprzedawane produkty są na 6-cio miesiecznej gwarancji producenta.Gwarancji nie podlegaja uszkodzenia mechaniczne.

&3

W aukcji mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie

&4

W aukcji mogą brać udział osoby które nie dokonały pełnej aktywacji konta

&5

Transakcje na swistak są finalnymi , nie odwołujemy ofert KUP TERAZ, odwolujemy tylko gdy wystapia nieprzewidziane przypadki losowe, opisane ponizej: 

Kupujący rozumie i akceptuje, że nasza oferta nie jest ofertą stacjonarną. Większość produktów (98 %) jest dostępna w ciągłej sprzedaży, jednak może zdarzyć się, że ze względu na dużą sprzedaż lub nieprzewidzianą sytuację losowa, mogą wystąpić chwilowe braki, wtedy czas oczekiwania może się wydłużyć, w takim przypadku klient zostanie o tym poinformowany, i zadecyduje czy bedzie chcial poczekac na towar dluzej. W przypadku uszkodzenia produktu przed wysylka, lub w trakcie wysylki, lub jego braku, kupujacy zostanie o fakcie natychmiast poinformowany, w takim przypadku wysylamy nowy produkt, lub gdy wystapi brak produktu zwracamy cala kwote wplaty.

Klient ma prawo zamiany produktu na podobny lub inny dostepny w naszym sklepie na swistak, tylko gdy wystapil brak produktu, lub gdy produkt zostal uszkodzony, w takim wypadku, jesli produkt bedzie mial nizsza cene, niz produkt zakupiony pierwotnie zwracamy roznice w cenie, jesli produkt bedzie kosztowal wiecej, niz produkt zakupiony pierwotnie, kupujacy jest zobowiazony doplacic roznice w cenie.

&6

ZAKUPY W USA

Przesyłki wysyłamy na cały świat ze sklepu w USA- takie przesylki moga byc zatrzymane do oclenia.Oplaty celne, agencyjne oraz VAT, nie sa wliczone w cene produktu, gdyz wedlug przepisow prawa sprzedawaca z siedziba w USA nie moze doliczac dodatkowych oplat, ktore sa regulowane przez prawo Polskie, lub innego kraju przeznaczenia. W Polsce zabawki, mebelki,oraz niektore produkty dla dzieci maja stawke 0%.(celnicy klasyfikuja towary zgodnie z taryfa celna ISZTAR),VAT zawsze moze byc do zaplaty jesli celnik tak zadecyduje. Obowiązek odprawy celnej należy do odbiorcy przesyłki.Wiecej na temat oplat celnych.

ZAKUPY W POLSCE 

Przesylki wysylane z Polski (tylko produkty na aukcjach, ktore w opisie wyraznie maja zaznaczone ze znajduja sie sie juz na terenie RP) w cene maja juz wliczone oplaty celno-podatkowe. Takie aukcje sa zadkoscia, gdyz siedziba naszego sklepu to USA. 

&7 

Kontaktując sie z nami zawsze podaj imię i nazwisko, nick z swistak oraz numer aukcji info@happymothers.pl

WYSYŁKA

&8 

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, w przypadku zaginięcia przysługuje Państwu zwrot pieniędzy zgodnie z & 25 lub wysłanie nowego produktu na koszt kupujacego.Kupujacy ma mozliwosc dokupienia dodatkowego ubezpieczenia w takim przypadku przysluguje calosciowy zwrot za zaginiony produkt wlacznie z kosztami przesylki.

&9

Przesyłki wysyłane są w ciągu 3 dni roboczych (poniedzialki i czwartki) od zaksięgowania pieniędzy na koncie. Kupujacy jest zobowiazany zaznaczyc rodzaj wybranego transportu (express, lot, morski). Transport morski dotyczy tylko wysylki do Polski. Wszystkie kraje poza Polska wysylka express lub lot.Transport express oraz lot sa za dodatkowa doplata ktora nalezy potwierdzic przed dokonaniem zakupu.

&10

Przesyłki wysyłane są ze sklepu HappyMothers do spedytora w Chicago 
www.ups.com, www.usps.com, www.fedex.com

Nie odwolujemy dostawy przesylek juz nadanych.W bardzo wyjatkowych przypadkach mozna zrezygnowac z zakupu,ale tylko jesli jeszcze towar nie zostal nadany.W takim przypadku koszty manipulacyjne beda pobrane od kupujacego.

&11

Na drogę ze sklepu HappyMotheres do magazynu w Chicago otrzymują Państwo numer nadania (trackingowy)od 3-6 dni roboczych

Przesylki skladajace sie z kilku elementow(zestawy), moga byc wysylane z roznych magazynow, co oznacza ze nie sa pakowane razem, i moga byc dostarczone w odstepach czasowych.

Produkty male jak torby, ubranka, przybory itp wysylane sa w paczkach zbiorczych do Polski, i nastepnie wysylane kurierem UPS, lub DPD.

&12.

Numer trackingowy na drogę z Chicago do Polski otrzymują wszystkie przesyłki.Numery wysyłane są do Państwa 
od 4-7 dni roboczych po wysłaniu przesyłki.

&13

Spedytor polski po otrzymaniu przesyłki ma od 4 do 7 dni roboczych na jej nadanie

&14

Nie wszystkie numery trackingowe są wysyłane automatycznie. W przypadku nie otrzymania numeru trackingowego prosimy o przesłanie maila na i[email protected]  z prośba o dosłanie numeru przesyłki.

&15

Przesylki wysylane z USA:

Przesyłki expressowe termin do 10 dni roboczych

Przesyłki lotnicze termin od 7 do 14 dni roboczych

Przesyłki morskie od 25 do 35 dni roboczych (tylko przesylki do Polski)

&16

Nie gwarantujemy dotrzymania terminu dostawy w przypadku:

-Gdy paczka zostanie zatrzymana do kontroli przez urząd celny w USA ,Polsce lub w innym kraju przeznaczenia.

-Gdy kontener w którym znajduje sie paczka zostanie zatrzymany do kontroli przez urząd celny w Polsce

-Nadania przesyłki w okresie świątecznym

-W przypadku wykrycia usterki w towarze, lub jego zaginieciu

-W przypadku niezależnych zdarzeń losowych

-W przypadku wysylania produktow NOWOSCI-ktore wychodza z magazynu producenta na zamowienia

-W przypadku nie dokonania doplaty do transportu (lotniczy lub express) w wyznaczonym terminie

-Terminy dostaw linii oceanicznych sa terminami szacunkowymi, nie gwarantowanymi

-Nie ponosimy odpowiedzialnosci za terminowosc dostarczenia przesylki zatrzymanej przez UC do oclenia

&17

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane na stronie sprzedawanych przedmiotów dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.Wszystkie wątpliwości należy wyjaśnić przed dokonaniem zakupu 

&18

Przesyłki wysyłane są na adres podany w swistak, jeśli chcesz aby przesyłka została wysłana na inny adres niż podany w swistak, korzystaj z formularza sprzedarzy i wysylki

W przypadku nie otrzymania maila nie gwarantujemy zmiany adresu.

W przypadku aukcji wielo-przedmiotowych, informacje o wybranym modelu i kolorze zaznacz w formularzu sprzedazy,w przypadku nie otrzymania maila z potwierdzeniem koloru (modelu), towar będzie wybrany losowo.

*JEŻELI CHCESZ ABY PRZESYŁKA BYŁA WYSŁANA POCZTA LOTNICZA lub EXPRESOWA i DOKONAŁEŚ WSZYSTKICH DOPŁAT ZWIĄZANYCH Z PRZESYŁKA PRZESLIJ FORMULARZ  Z INFORMACJA O ZMIANIE TRANSPORTU.

PŁATNOŚCI


&19

Przesyłki z Usa nie są wysyłane za pobraniem
&20

Zapłaty za towar należy dokonać do 7 dni po jej wygraniu. W przypadku nie otrzymania zapłaty za towar zastrzegamy sobie prawo do wystąpienia o zwrot prowizji do swistak, oraz wystawienie negatywnego komentarza.
PO WYGRANEJ AUKCJI ZOSTANIE PRZESŁANY E-MAIL Z 
swistak Z DANYMI DO ZAPŁATY.
&21

Kupujący w pełni akceptuje ponizsze zasady zwrotów i reklamacji 
REKLAMACJE i ZWROTY


&22 

Odbierając przesyłkę kupujący jest zobowiązany do jej sprawdzenia, czy nie posiada ona uszkodzeń powstałych podczas transportu.Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie protokołu reklamacji szkody i nie odebranie paczki. Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia wysylany jest do Panstwa nowy produkt, lub gdy jest jego brak w magazynie, zwracana jest kwota zakupu. Cala procedura moze zajac do 90 dni. Na wniosek kupujacego mozemy zwrocic wplate za uszkodzony towar w takim wypadku koszty manipulacyjne w tym prowizje swistak ponosi kupujacy.W przypadku naprawialnego uszkodzenia spowodowanego przez spedytora, nalezy spisac protokul, zrobic zdjecie uszkodzenia, i nastepnie przeslac protokul oraz zdjecie uszkodzenia faxem lub mailem.W takim przypadku mozna zatrzymac produkt, a uszkodzona czesc bedzie doslana do 6-8 tygodni, chyba ze transport byl lotniczy, w takim wypadku doslany bedzie do 20 dni roboczych.Reklamacje proszę składać na adres [email protected]l . W okresie gwarancyjnym naprawy są bezpłatne.Warunkiem koniecznym jest przesłanie zdjęcia uszkodzonej części produktu. Jezeli sprawa tego wymaga nalezy produkt lub jego czesc wyslac do Chicago na koszt kupujacego.Uszkodzenia mechaniczne nie podlegaja naprawie gwarancyjnej. Uszkodzone czesci, lub cale produkty  w wyniku mechanicznego uszkodzenia, odsylane sa na koszt kupujacego do Chicago, i wysylane na koszt kupujacego z powrotem. Nie zwracamy kosztow transportu.

&22a 

Zwroty towarow nalezy dokonywac do 3 dni po odebraniu przesylki. Towar jest odsylany na kosztkupujacego do Chicago.Towar nie moze nosic znamion uzywania, musi byc odeslany w oryginalnym opakowaniu.W przypadku odeslania lub rezygnacji z produktu pobierane sa koszty 25zl, oraz koszty manipulacyjne.Towar nalezy odeslac do Chicago. Jezeli przesylka nie bedzie nosila znamion uzywania oraz otwierania, nastapi zwrot pieniedzy do 90 dni po otrzymaniu towaru na konto z ktorego zostala uiszczona oplata. Nie zwracamy kosztow transportu.Zwrotow nie przesylamy na konta nowo wskazane. Nie przyjmujemy rezygnacji dla przesylek znajdujacych sie w tranzycie.W szczegolnych przypadkach mozna starac sie o anulowanie zlecenia przesylki,ktora jest w tranzycie, koszt transportu nie jest zwracany.W takich wypadkach pobierane sa koszty manipulacyjne nie mniejsze niz 20% wartosci produktu.

&23

Przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera, w przypadku odebrania przesyłki i podpisania jej zgodności, 
traci sie prawo do ewentualnych reklamacji.


&24 

Reklamacje usterek, które są następstwem złego przewozu, należy składać do 3 dni po otrzymaniu przesyłki na piśmie, ZALACZAJAC PROTOKOL SPISANY W OBECNOSCI KURIERA.Za uszkodzenia mechaniczne producent, ani HappyMothers nie ponosza odpowiedzialnosci.


&25

 Reklamacje dotyczące znacznego opóźnienia dostawy(min 90 dni) należy składać na piśmie po otrzymaniu towaru w ciągu 3 dni.Należy dołączy scan odbioru przesyłki z widoczna data i przesłać na e-mail reklamacje@ happymothers.us z dopiskiem REKLAMACJE -WYSYLKA.Do rozpatrzenia i odpowiedzi na reklamacje spedytor ma 90 dni.Reklamacje zlozone w pozniejszym terminie nie beda rozpatrywane.Nie gwarantujemy akceptacji reklamacji w imieniu spedytora.W przypadku gdy przesylka nie dotarla po 90 dniach+jeden tydzien mozna skladac reklamacje na pismie, jednak nie pozniej niz po110 dniach.Reklamacja taka bedzie skladana u przewoznika, ktory na dochodzenie gdzie znajduje sie przesylka i uznanie czy takowa zaginela ma 90 dni. W przypadku uznania przesylki za zaginiona zostanie zwrocona kwota 100% minus koszty manipulacyjne. Jezeli reklamacja zostanie zlozona po 110 dniach od wyslania przesylki (liczone od dnia wyslania na liscie przewozowym),taka reklamacja nie bedzie rozpatrywana.

&26 

Spory beda rozstrzygaly sady wlasciwe dla siedziby sprzedajacego.

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 


Strona wygenerowana 2024-04-20 01:25:11, 120