Kontakt
- gg: 6006245
- e-mail: [email protected]
- Na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 900 - 1700.
Płatności
- Pobranie (dla osób z min. 5 pozytywami )
- Wplata na konto :
06 1050 1559 1000 0090 7569 9414 - Na przelew czekamy 7 dni, po tym okresie uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji i wystawiamy ponownie towar.
Wysyłka
Koszt wysyłki jest indywidualny dla danego produktu (zawsze podawany na aukcji). Koszty przesyłki nie podlegają negocjacjom, podany koszt wysyłki jest realnym kosztem opakowania, pakowania i wysyłki przedmiotu. Wybierając w kosztach wysyłki pośrednictwo Poczty Polskiej wyrażacie Państwo zgodę na zawarcie przez naszą firmę umowy z Pocztą Polską w waszym imieniu na świadczenie usług transportowych.
ZAKRES DZIAŁALNOŚCI:
Na naszych aukcjach możecie Państwo zakupić Galanterię Skórzaną i skóropodobną wysokiej jakości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży galanteryjnej i kontaktom z dostawcami galanterii możemy Państwu zaproponować najwyższą jakość w konkurencyjnych cenach. Galanteria skórzana na naszych aukcjach zawsze jest najlepszej jakości! Omijamy szerokim łukiem tanią galanterię produkowaną z najgorszych jakościowo skór i materiałów. Zakupując portfel skórzany na naszych aukcjach masz pewność solidnego zakupu na lata! W przypadku galanterii nie skórzanej wybieramy takie modele, które będą cieszyć oko przez długi czas i zarazem nie będą tracić na jakości.
Współpracujemy z Polskimi producentami galanterii skórzanej (STEFANIA, PUCCINI, OCHNIK) oraz z bezpośrednimi producentami niemieckich marek galanteryjnych WILD, BAG STREET, DARGELIS, MONEY MAKER dlatego możemy Państwu zagwarantować najwyższą jakość tych produktów. Na naszych aukcjach są one zawsze w I gatunku, pozbawione wad i skaz. Oprócz sprzedaży detalicznej prowadzimy również sprzedaż hurtową. Osoby zainteresowane tą formą zakupu zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Gwarantujemy najniższe ceny i atrakcyjne pakiety rabatowe.
Zwrot towaru / Reklamacje:
REKLAMACJA:
A) GWARANCJA:
- Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są gwarancją. Jeżeli do produktu nie dołączono osobnej karty gwarancyjnej, gwarancja udzielana jest przez naszą firmę na podstawie oryginalnego dokumentu sprzedaży (paragon, faktura). W przypadku niejawnej wady takiego towaru prosimy o kontakt pod adresem [email protected] w celu przekazania wskazówek dotyczących realizacji reklamacji. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący. Sprzedający udziela gwarancji na okres 24-miesięcy (w przypadku braku gwarancji producenta).
- Powyższy punkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z niezgodności towaru z umową zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
B) NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ:
- W celu dostatecznego informowania swoich konsumentów, w tym punkcie zamieszczamy podstawowe przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.
- Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
- Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie doprowadzenia towaru konsumpcyjnego, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
- Jeżeli kupujący, z powodu niezgodności towaru z umową, nie może żądać naprawy ani wymiany albo, jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub, gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.
- Kupujący traci uprawnienia przewidziane w poprzednim akapicie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
- Reklamację z tytułu gwarancji lub odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, można składać listownie, przesyłając list pod adres serwisu. Do wysyłanego sprzętu wymagane jest załączenie formularza reklamacyjnego (należy go wydrukować, czytelnie wypełnić pismem drukowanym i wysłać razem z reklamowanym/zwracanym towarem).
SPOSÓB SKŁADANIA REKLAMACJI:
- W przypadku stwierdzenia usterki należy zgłosić to listownie, przesyłając list pod adres wskazany w formularzu reklamacyjnym. Do wysyłanego sprzętu wymagane jest załączenie formularza reklamacyjnego (należy go wydrukować, czytelnie wypełnić pismem drukowanym i wysłać razem z reklamowanym/zwracanym towarem).
- Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu. Czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku, gdy wymagana jest wysyłka reklamowanego towaru do producenta.
- Klient wysyła towar na własny koszt, koszt ten może zostać zwrócony w przypadku gdy reklamacja zostanie uwzględniona, a kupujący dostarczy oryginalny dowód nadania zawierający koszt przesyłki, gdzie nadawcą będzie kupujący, a adresatem firma DIVINO . Ponadto kupujący jest zobowiązany do przesłania (w formie papierowej lub elektronicznej) pisma z prośbą o zwrot kosztów przesyłki. W piśmie tym powinna znajdować się informacja na jakiej podstawie żąda zwrotu pieniędzy (uznanie reklamacji) oraz dane wymagane do zwrotu środków.
- W przypadku gdy reklamacja nie jest zasadna, klient ma obowiązek odebrać towar w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od momentu otrzymania informacji (mail lub telefon). W innym przypadku klient zostanie obciążony kosztem składowania towaru w wysokości 1zł dziennie.