Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-01-31, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Zapraszamy do zapoznania się ze stroną O mnie.



O FIRMIE :

 

Jesteśmy firmą działającą w branży artykułów dziecięcych. Początki Naszej działalności sięgają 2007 roku. Zajmujemy się głównie sprzedażą dziecięcych fotelików samochodowych, łóżeczek turystycznych, krzesełek do karmienia oraz wózków marki Caretero. Ponadto w ofercie Naszej firmy znajdują się artykuły dziecięce innych producentów. Współpracujemy tylko z producentami i oficjalnymi dystrybutorami działającymi w Polsce. Dbamy o to by oferowane przez Nas towary charakteryzowały się NAJWYŻSZĄ JAKOŚCIĄ. Produkty znajdujące się w Naszej ofercie są zawsze ORYGINALNE i pochodzą z legalnych źródeł. Na wszystkie towary udzielamy pełnej gwarancji producenta. Zawsze dotrzymujemy obietnic danych naszym Klientom a zamówiony towar dostarczamy terminowo. Informujemy także o ewentualnych opóźnieniach w dostawie.


Dziękujemy Naszym Klientom za okazane zaufanie i pozostajemy w przekonaniu, że oferując najwyższej jakości produkty i usługi możemy się spodziewać wysokiej oceny ze strony Klientów. Dziękujemy także za zamówienia i za danie nam możliwości ich realizacji.

 

Mamy nadzieję, że Nasza oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem.
Życzymy miłych i udanych zakupów.


Zespół
Dwie Żabki




REGULAMIN


1. Po dokonaniu zakupu przedmiotu poprzez wygranie licytacji lub skorzystanie z opcji ?Kup teraz? czekamy 7 dni na informację od Kupującego na temat formy płatności oraz dostarczenia przedmiotu aukcji. Po upłynięciu tego terminu aukcję uznajemy za nieważną. Zwracamy się z prośbą do zespołu allegro o zwrot prowizji oraz wystawiamy negatywny komentarz Kupującemu.

 

2. Na wpłatę za zakupiony u Nas towar czekamy 14 dni od chwili potwierdzenia chęci zakupu. Po upłynięciu tego terminu wnosimy do zespołu allegro o zwrot prowizji i aukcja zostaje unieważniona.

 

3. Przy dokonywaniu wpłaty proszę koniecznie podać NICK ALLEGRO w tytule przelewu.

 

4. W przypadku, gdy zakupiony u Nas towar nie spełnia Państwa oczekiwań możecie go zwrócić w terminie 10 dni od momentu zakupu w stanie "nienaruszonym". W oryginalnym pudełku wraz z dokumentem zakupu. Towar noszący ślady użytkowania, będzie odsyłany do Kupującego na jego koszt. Pieniądze za towar podlegający zwrotowi przelewamy zawsze na konto bankowe. Warunkiem otrzymania zwrotu należności za towar jest jego odesłanie do siedziby Naszej firmy.

 

5. Niniejszy regulamin stanowi podstawę do zawierania transakcji między Naszą firmą, a każdym kupującym. W momencie wzięcia udziału w którejkolwiek z naszych aukcji z licytacją, bądź zakupie produktów z Naszej oferty poprzez skorzystanie z opcji ?Kup teraz? akceptują Państwo treść powyższego regulaminu.

 

6. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail oraz telefonem. 

 

 

WYSYŁKA I ZWROTY:

 

1. Wszystkie towary zakupione na Naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem firmy Kurierskiej lub Poczty Polskiej.

 

2. Po zaksięgowaniu na Naszym koncie środków za zakupiony przedmiot lub odnotowaniu wpłaty od Kupującego po skorzystaniu z opcji ?płacę z allegro? czekamy na wybór formy dostarczenia przedmiotu aukcji. Po dokonaniu wyboru wysyłamy przedmiot w przeciągu 1-2 dni roboczych na wskazany przez Kupującego adres. Nie dokonanie wyboru dostarczenia towaru zdecydowanie przedłuży finalizację transakcji.

 

3. Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym. Prosimy o kontakt w takim przypadku, gdyż niektóre towary wymagają sprowadzenia z Naszego magazynu głównego.

 

4. Koszty wysyłki podane są zawsze w treści każdej z Naszych aukcji. Paczki które przygotowujemy do wysyłki są zawsze starannie i solidnie zapakowane. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów z paczką przy jej odbieraniu np. pudełko bądź folia jest naderwana, prosimy sprawdzić taką przesyłkę w obecności kuriera. Gdyby okazało się że towar który Państwo otrzymali jest wadliwy, bądź uszkodzony należy koniecznie wypełnić formularz reklamacyjny który kurier powinien mieć zawsze przy sobie.

 

5. Jeśli w opisie aukcji uwzględnione zostanie, że kupujący pokrywa koszty transportu, koszty te doliczone zostaną do ceny przedmiotu. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT.


6. Przy zakupie kilku przedmiotów na Naszych aukcjach koszt wysyłki jest tylko jeden. Przy zakupie kilku produktów o różnej cenie wysyłki zawsze doliczamy wyższą kwotę (np. zakup dwóch produktów - cena wysyłki jednego 8 PLN, drugiego 15 PLN - należy doliczyć za wysyłkę obu produktów 15 PLN).

 

8. Nie wysyłamy towaru za pobraniem.

 

9. Każdy klient od momentu otrzymania paczki ma możliwość jego zwrotu w terminie 10 dni bez podania przyczyny. Warunkiem uznania zwrotu jest odesłanie go na swój koszt na adres Naszej firmy:

 

Dwie Żabki
Mateusz Brocki
ul. Marusarzówny 13/33
44-335 Jastrzębie-Zdrój

 

Towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być zwrócony nieużywany w oryginalnym opakowaniu z wszystkimi dokumentami (dokładnie taki jaki go Państwo otrzymali ). Po otrzymaniu przesyłki i zweryfikowaniu stanu zwracanego produktu zwracamy wpłacone przez Państwo środki na podane konto bankowe (nie wysyłamy pieniędzy przekazem) do 14 dni od odbioru paczki.

 

 

 

GWARANCJA I REKLAMACJE

 


1. Na produkty marki Caretero udzielana jest 12 miesięczna gwarancja. Okres ten liczony jest od dnia zakupu artykułu. Ważne, aby po nabyciu zachować dowód zakupu, jak również kartę gwarancyjną, która jest częścią instrukcji użytkowania. Są to dokumenty wymagane do zrealizowania gwarancji.

2. W przypadku innych producentów okres ten może się różnić

3. Informację o gwarancji podajemy zawsze w treści aukcji

4. Firma ?Mateusz Brocki? (użytkownik ?Dwie-Zabki?) nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera. Każdy przedmiot przed wysyłką do Kupującego jest starannie sprawdzony oraz należycie zabezpieczony. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza, a w przypadku ewentualnego uszkodzenia spisać protokół wraz z dostawcą przedmiotu. W innym wypadku reklamacja nie będzie przez nas uwzględniona.

5. W przypadku Poczty Polskiej czas rozpatrzenia reklamacji jest wydłużony. Reklamację możemy składać dopiero po 14dnich od momentu wysłania paczki.

 

6. W przypadku reklamacji gwarancyjnej towaru prosimy krótko opisać szkodę w mailu, podać nick z allegro i datę zakupu, w mailu zwrotnym zostaną wysłane potrzebne dane oraz protokół szkody który należy wydrukować, wypełnić i odesłać do nas wraz z wadliwym przedmiotem oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura) na swój koszt.

 

7. W zależności od producenta reklamacja jest uwzględniana inaczej.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

Wszelkie prawa do zawartości aukcji użytkownika ?Dwie-Zabki? są zastrzeżone. Żadna z elementów aukcji użytkownika ?Dwie-Zabki?, a w szczególności zdjęcia, grafika, teksty, nie może być w celach komercyjnych kopiowana w całości lub części, transmitowana elektronicznie lub w inny sposób, modyfikowana, linkowana bez uprzedniej zgody właściciela. Wszelkie próby naruszania własności użytkownika ?Dwie-Zabki? będą kierowane na drogę sądową po uprzednim poinformowaniu sprawcy.

 


Życzymy udanych zakupów


Strona wygenerowana 2016-12-11 01:55:18, 213