Jesteś tutaj › Profil użytkownika Dotizz › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-03-31, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Szanowni Państwo,
 
 Zajmujemy się pośrednictwem w zakupach internetowych oraz sprzedażą produktów o najwyższej jakości. Dzięki naszej pracy,

                 wielu Klientów może pochwalić się udanymi i tanimi zakupami przez internet. Daliśmy się poznać, jako wiarygodny partner.

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane do Państwa produkty cechowała najwyższa jakość przy zachowaniu atrakcyjnej ceny.

             Dzięki systematycznemu doskonaleniu, możemy już dziś zaoferować dogodny i oszczędny system zakupów oparty na modelu

logitycznym dropshipping, gdzie zakupiony towar trafia bezpośrednio w ręce zadowolonego Klienta!
 
W związku z profesjonalną obsługą każdego Klienta, prezentujemy poniższy regulamin. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z nim.

Wszelkie wątpliwości, pytania, prosimy kierować pod adres e-mail:
 
fhudoti.allegro@gmail.com

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
1) Wpłaciłem pieniądze, kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
Jeżeli dokonałeś już przelewu, pamiętaj, że średni czas realizacji zamówienia to 14-21 dni roboczych (maksymalny to 40 dni roboczych).
2) Dlaczego nadal nie ma przesyłki?
Przedmiot zamówienia wysyłany jest od jednego z naszych zagranicznych dystrybutorów.
          Przesyłka musi przejść przez kontrolę celną oraz odprawę, które niestety zajmują najwięcej czasu dlatego prosimy Cię o

wyrozumiałość i cierpliwość.
                DODATKOWO PRZYPOMINAMY, ŻE ZGODNIE Z PUNKTEM 22. REGULAMINU: W przypadku wystąpienia dodatkowych opłat

                       celnych i podatku VAT, obowiązek ich uiszczenia spoczywa na Kupującym. Wysokość takiej opłaty wynosi

równowartość 23% kwoty zapłaty za towar (podatek vat).
3) Mojej przesyłki nie widać na stronie śledzącej, co się dzieje?
    Przede wszystkim upewnij się, że nie pomyliłeś się przy wklejaniu lub przepisywaniu numeru śledzącego oraz, że zamówienie nie

                    zostało właśnie złożone. Czasem niestety zdarza się, że przesyłki nie zostaną poprawnie zeskanowane przy pierwszej

aktualizacji numeru, ale nie martw się, na pewno można je śledzić.
4) Numer działa, ale komunikat jest cały czas ten sam, co jest z paczką?
                 Pamiętaj, że odprawa, a w szczególności kontrola celna, pochłaniają najwięcej z całego czasu realizacji zamówienia,

przez co może się wydawać, że paczka leży w miejscu. Nie martw się, została nadana na wskazany adres i dotrze zgodnie z terminem.
5) Jak mam się z wami kontaktować?
 Z racji obsługi bardzo dużej ilości zamówień, preferujemy wyłącznie kontakt e-mailowy. Na każdy email staramy się odpowiedzieć

jak najszybciej (tj. do 24 h roboczych). Prosimy o cierpliwość. Każda sprawa zostanie przez nas załatwiona!
6) Na jakie dane mam wysłać pieniądze przelewem tradycyjnym?
Dane do przelewu to:
FHU Doti - Dorota Zamachowska
Gracuch 18
26-200 Końskie
Numer konta:  (MBANK)

73 1140 2004 0000 3602 7500 5007
Koniecznie pamiętaj o podaniu swojego dokładnego nicku z tytule przelewu.
7) Nie jestem zadowolony z waszej usługi. Co dalej?
             Pamiętaj, aby kontaktować się z nami w razie jakichkolwiek wątpliwości. Wystawienie negatywnego komentarza nie daje nam

szansy na rozwiązanie problemu, a jest to naszym priorytetem.
8) Czy wystawiacie faktury vat?
                   NIE! Nasze aukcje kierowane są do osób prywatnych!! Wystawiamy paragony oraz, na życzenie klienta, rachunki (z usługą zamówienia/pośrednictwa w tytule rachunku).
9) Otrzymałem paragon na kwotę inną niż ta, za którą wylicytowałem/kupiłem przedmiot? Dlaczego?
                 Nasza działalność polega na pośredniczeniu w zakupach. Klient zakupując dany towar, prezentowany na naszej aukcji,

                   zgodnie z prawem, zleca nam wykonanie usługi, która zakończona zostaje, gdy przedmiot trafi pod wskazany adres.

              Zgodnie z prawem podatkowym, rachunek lub paragon wystawiony przez naszą firmę, może opiewać na kwotę, która stanowi

                      różnicę między kwotą podaną w ofercie, a środkami przekazanymi do Sprzedawcy. Na specjalne życzenie Klienta, możemy

zwrócić się z prośbą do Sprzedawcy (dystrybutora), aby przesłał dowód zakupu dla Klienta.
10) Czy udzielacie gwarancji?
Na towar udzielana jest roczna gwarancja. Po więcej szczegółów prosimy o zapoznanie się z punktem 'Gwarancja i Reklamacje'
11) Ile wynosi łączny koszt wysyłki?
           W przypadku zamówienia kilku sztuk należy uiścić koszt wysyłki za każdą z osobna (o ile tak zostało podane w aukcji).

Wynika to z cenników wysyłkowych dystrybutorów i niestety nie mamy możliwości ich zmiany.
12) Czy oferowane przez was prodkty są oryginalne?
Korzystamy ze wsparcia wiarygodnych i sprawdzonych dystrybutorów. Każdy oferowany przez nas produkt jest oryginalny.
13) Co oznacza, że telefon jest 'odnawiany'?
                Odnawiany (rafabrykowany), oznacza - doprowadzony do stanu 'jak nowy'. Telefony odnawiane zostały sprawdzone,

           a wszystkie ich komponenty wymienione na nowe i oryginalne! Jedynymi komponentami, które służą jako zamienniki, są obudowy.

 Stąd też wynika niska cena telefonu odnawianego. Taki typ zakupów sprzętu odnawianego jest obecnie bardzo popularny na zachodzie.

Jest to modna i ekologiczna forma korzystania z zasobów elektronicznych. Zachęcamy do spróbowania!
14) Jak sprawdzić, czy telefon jest rzeczywiście oryginalny?
Są dwa, bardzo dobre sposoby na sprawdzenie oryginalności danego telefonu:
                 a) wpisanie na klawiaturze kodu: '*#06#' - numer IMEI, który pojawi się na wyświetlaczu, powinien być wykrywany na stronie

 'numbering plans'.
                b) wpisanie numeru IMEI na stronie 'numbering plans' (prosimy wpisać tę nazwę w Google) - jest to międzynarodowa strona

pomocna w identyfikowaniu i sprawdzaniu m.in. numerów IMEI.
REGULAMIN

Niniejszy regulamin określa zasady zamawiania towarów za pośrednictwem:
 FHU Doti - Dorota Zamachowska
 Gracuch 18
 26-200 Końskie
NIP: 6581846953
REGON: 260744012
Lista terminów wykorzystywanych w niniejszym regulaminie oraz ich wyjaśnienia:
FHU Doti:
FHU Doti - Dorota Zamachowska
Gracuch 18
26-200 Końskie
NIP: 6581846953
REGON: 260744012
Allegro.pl
Internetowy serwis aukcyjny utrzymywany na domenie Allegro.pl, poprzez który FHU Doti oferuje swoje usługi.
Użytkownik Allegro.pl
Podmiot będący użytkownikiem Allegro.pl zgodnie z regulaminem Allegro.pl
Strona przedmiotu
Strona aukcji Allegro.pl umieszczona przez FHU Doti.
Kupujący
Użytkownik Allegro.pl, który zgodnie z regulaminem Allegro.pl skorzystał z opcji ?Kup Teraz? na Stronie przedmiotu.
Przedmiot zamówienia
Towar umieszczony na stronie przedmiotu, którego dotyczy opis zamieszczony na tej stronie.
Pełnomocnictwo
          Zamieszczone Pełnomocnictwo, udzielane automatycznie przez Użytkownika Allegro.pl dla FHU Doti, w przypadku skorzystania

przez tego Użytkownika Allegro.pl z opcji ?Kup Teraz? na stronie przedmiotu, zgodnie z regulaminem Allegro.pl.
Sprzedawca
Podmiot mający główną siedzibę poza granicami Polski, będący właścicielem przedmiotu zamówienia i odpowiedzialny za jego wysyłkę.
Dostawca
          Sprzedawca lub wyznaczony przez Sprzedawcę podmiot, którego zadaniem jest wysłanie Przedmiotu zamówienia na adres

wskazany przez Kupującego.
Klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych
Klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych, o następującej treści:

?Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002, Nr 101,

poz. 926, ze zm.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:
FHU Doti - Dorota Zamachowska
Gracuch 18
26-200 Końskie
NIP: 6581846953
REGON: 260744012
Oferta oraz środki pieniężne potrzebne do opłacenia zamówienia
                      Zaprezentowana przez Sprzedawce w swojej ofercie, całkowita cena towaru dla FHU Doti, wraz z kosztami wysyłki

tego towaru.

       Obliczenie wielkości Środków pieniężnych niezbędnych do całkowitego opłacenia zamówienia jest możliwe w walucie USD po

                 wykonaniu zamówienia. Ze względu na wahania kursów walut, obliczenie tej wielkości w walucie PLN jest możliwe

od momentu

              przeliczenia tych środków przez system, za pomocą którego następuje przekazanie Sprzedawcy Środków pieniężnych

niezbędnych do       całkowitego opłacenia zamówienia. Środki pieniężne niezbędne do całkowitego opłacenia zamówienia,

są otrzymywane od kupującego i

przekazywane w jego imieniu Sprzedawcy, w ramach usługi prowadzonej przez FHU Doti. Środki pieniężne niezbędne do całkowitego

opłacenia zamówienia nie są przychodem FHU Doti. Rachunek można wystawić przez to jedynie na usługę zamówienia towaru.

Kwota na rachunku odpowiada wtedy różnicy między       kwotą podaną w ofercie, a środkami przekazanymi do Sprzedawcy.
Opis usługi
1. FHU Doti zajmuje się obsługą zamówień i transakcji dokonywanych poprzez Allegro.pl.
2. FHU Doti nie jest importerem Przedmiotu Zamówienia.
3. FHU Doti nie jest wprowadzającym sprzęt w myśl ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i

elektronicznym (Dz.U. 2005 nr 180 poz. 1495).
4. FHU Doti świadczy usługi tylko i wyłącznie na rzecz osób prywatnych.
5. FHU Doti prowadzi działalność we wszystkie dni robocze, w godzinach od 10.00 do 18.00.
6. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na Stronie Przedmiotu z ofertą Sprzedawcy, w tym błędy w

tłumaczeniu z języka obcego na język polski, odpowiedzialność ponosi FHU Doti.
7. FHU Doti zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego.
8. Ocenie podlega zgodność przebiegu transakcji z ofertą i niniejszym regulaminem. Powodem wystawienia komentarza innego niż

pozytywny nie mogą być czynniki niezależne od FHU Doti, w szczególności działania i zaniechania dostawców, przewoźników,

organów władzy i administracji Państwowej, banków i innych instytucji odpowiedzialnych za przekazywanie środków pieniężnych,

a także błędy techniczne Allegro.pl. W przypadku otrzymania przez kupującego towaru wadliwego lub niezgodnego z opisem,

nie powinien on również wystawiać komentarza negatywnego, jeżeli proces reklamacji przebiegnie prawidłowo.

Przed wystawieniem komentarza innego niż pozytywny uprasza się o kontakt z FHU Doti, celem rozwiązania problemu.
9. Korzystając z opcji 'Kup Teraz' na stronie przedmiotu, zgodnie z regulaminem Allegro.pl, użytkownik Allegro.pl staje się Kupującym.

Jednocześnie Użytkownik Allegro.pl, stając się Kupującym, udziela FHU Doti Pełnomocnictwa, które FHU Doti automatycznie przyjmuje.
9a. Jeśli kupujący chce zawrzeć dodatkowe informacje dot. przedmiotu (np. kolor lub rozmiar) prosi się o wpisanie odpowiednich

wartości/informacji w formularzu posprzedażowym od Allegro.
10. Koszt przesyłki podany na Stronie przedmiotu dotyczy jednej sztuki Przedmiotu zamówienia.
11. W przypadku kilku różnych Przedmiotów zamówienia, ich wysyłka może zostać zrealizowana przez różnych Dostawców i w

osobnych przesyłkach.
12. Adres, na który ma zostać przekazany przez Dostawcę Przedmiot zamówienia musi zawierać następujące dane:
a) imię i nazwisko adresata
b) nazwę ulicy lub osiedla, numer domu i numer lokalu
c) kod pocztowy, nazwę miejscowości i województwo
d) kontaktowy numer telefonu.
12.1 Adres, na który ma zostać wysłany przez Dostawcę Przedmiot zamówienia, zamiast danych wymienionych w podpunkcie

b) punktu 12., może zawierać właściwą skrytkę pocztową z przypisanym do niej numerem. FHU Doti świadczy usługi tylko i

wyłącznie na rzecz osób prywatnych, dlatego adres, na który ma zostać wysłany przez Dostawcę Przedmiot zamówienia nie powinien

zawierać nazwy firmy. W przypadku umieszczenia nazwy firmy w adresie, na który ma zostać wysłany przez

Dostawcę Przedmiot zamówienia, jako odbiorcę przesyłki uważa się osobę wymienioną z imienia i nazwiska w tym adresie.
12.2 Jeżeli adres, na który ma zostać wysłany przez Dostawcę Przedmiot zamówienia nie zawiera nazwy województwa, może bez

kontaktu z Kupującym spróbować określić tę nazwę województwa, na podstawie kodu pocztowego. Nie odpowiada za błędne

określenie nazwy województwa, jeżeli poprawna nazwa województwa nie została określona przez Kupującego.
13. Kupujący jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia transakcji wykonać za pomocą poczty, banku, SKOK lub

PayU na rachunek bankowy przelew środków pieniężnych potrzebnych do opłacenia transakcji, zwany dalej Przelewem.

Jednak już po trzech dniach od momentu zawarcia transakcji, Właściciel konta może wysłać Kupującemu przypomnienie o zawarciu

transakcji lub upomnienie za pośrednictwem serwisu Allegro. Wyżej wymieniony Przelew w tytule zawierać musi następujące informacje:
a) Nazwę (login) Kupującego z Allegro.pl, który zlecił wykonanie Przelewu
b) Numer lub numery oferty Allegro.pl, przez które Kupujący zlecił FHU Doti wykonanie Usług FHU Doti
13.1 Brak w tytule Przelewu którejkolwiek wymienionych w punkcie 13. informacji może spowodować opóźnienie w złożeniu

zamówienia u Sprzedawcy o nie więcej niż trzy dni robocze i tym samym wydłużyć czas dostawy o nie więcej niż trzy dni robocze.

Jeżeli jednak na podstawie informacji zawartych w danych przelewu nie można jednoznacznie określić, jakiej transakcji dotyczy Przelew,

środki pieniężne zostaną zwrócone do nadawcy. FHU Doti zobowiązany jest do umieszczenia w tytule przelewu zwrotnego,

wyjaśnienia powodów zwrócenia środków pieniężnych. Punkt ten nie dotyczy płatności przekazywanych za pośrednictwem PayU.
14. Jeżeli Przelew nie zostanie wykonany przed upływem wyznaczonego w punkcie 13. siedmiodniowego terminu, lub jeżeli

Przelew nie zostanie zaksięgowany na rachunku bankowym FHU Doti do następnego dnia roboczego po upływie wyznaczonego

siedmiodniowego terminu, lub jeżeli przekazane środki pieniężne są niewystarczające, czyli ich ilość jest mniejsza niż wyznaczona

ilość Środków pieniężnych potrzebnych do opłacenia transakcji, FHU Doti nie jest zobowiązany do rozpoczęcia wykonywania usługi.

FHU Doti może rozpocząć procedurę zwrotu prowizji Allegro.pl, celem odzyskania prowizji od transakcji.
14.1 FHU Doti na życzenie Kupującego może anulować procedurę zwrotu prowizji, po zaksięgowaniu na rachunku bankowym FHU Doti,

o ile prowizja nie została już zwrócona.
15. Od momentu zaksięgowania Środków pieniężnych niezbędnych do realizacji zamówienia na rachunku bankowym FHU Doti,

Kupujący ma prawo żądać wystawienia przez Sprzedawcę dowodu zakupu.
16. W przypadku przekazania przez Kupującego na rachunek FHU Doti, oprócz Środków pieniężnych niezbędnych do realizacji

zamówienia, innych środków pieniężnych, kwota może zostać zwrócona pod warunkiem, że Kupujący zażąda zwrotu tej kwoty

do momentu zakończenia realizacji transakcji.
17 Jeżeli Kupujący przekazał na rachunek bankowy FHU Doti Środki pieniężne niezbędne do realizacji zamówienia, a w tytule

Przelewu nie brakuje żadnej z wymienionych w punkcie 14. informacji, FHU Doti jest zobowiązany niezwłocznie rozpocząć

realizację zamówienia.
17.1 FHU Doti może także rozpocząć realizację zamówienia, jeżeli w tytule Przelewu brak niektórych wymienionych w punkcie

13. informacji, o ile na podstawie danych zawartych w Przelewie można jednoznacznie określić, jakiej transakcji dotyczy ten Przelew.
18. Po wykonaniu czynności wymienionych w punkcie 17., na życzenie kupującego FHU Doti wysyła na adres e-mail

Kupującego wiadomość,

zawierającą informację potwierdzającą przygotowanie Przedmiotu zamówienia do wysyłki.
19. W przypadku, gdy Kupujący zorientuje się, że podany przez niego adres, na który ma zostać wysłany przez Dostawcę Przedmiot

zamówienia jest nieprawidłowy, FHU Doti może na życzenie Kupującego przekazać Dostawcy otrzymany od Kupującego pocztą

elektroniczną poprawiony adres , na który ma zostać wysłany przez Dostawcę Przedmiot zamówienia. Jednak ani Dostawca,

ani Sprzedawca, ani FHU Doti nie ponoszą odpowiedzialności, jeżeli Dostawca zdąży wysłać Przedmiot zamówienia na poprzednio

otrzymany adres Kupującego, zanim FHU Doti zdąży poinformować Dostawcę o zmianie tego adresu.
20. Nazwy pośredników i agentów Sprzedawcy, w tym pośredników finansowych, zabezpieczających Środki pieniężne niezbędne

do pełnej realizacji zamówienia na czas dostawy Przedmiotu zamówienia do Kupującego, nie muszą zostać ujawnione,

w celu zapewnienia anonimowości tym podmiotom.
21. Czas dostawy Przedmiotu zamówienia, od momentu zaksięgowania pełnej kwoty Środków niezbędnych do realizacji zamówienia,

na rachunku bankowym FHU Doti, wynosi od dziesięciu do czterdziestu dni roboczych. Przeciętny czas dostawy według doświadczenia

wynosi około czternaście - dwadzieścia jeden dni roboczych. Czas dostawy może ulec wydłużeniu do 40 dni roboczych na skutek

braku w tytule Przelewu którejkolwiek z informacji wymienionych w poprzednich punktach oraz w związku z czynnikami niezależnymi od

FHU Doti takimi jak święta obchodzone w kraju producenta/dystrybutora, warunki atmosferyczne, siła wyższa,

obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych.
FHU Doti nie może ponosić odpowiedzialności za działania firm od niego niezależnych.
22. W przypadku wystąpienia dodatkowych opłat celnych i podatku VAT, obowiązek ich uiszczenia spoczywa na Kupującym,

gdyż zgodnie z prawem, jest on importerem danego towaru (towar, zgodnie z aukcją wysyłany jest z kraju dystrybutora do Kupującego).

Koszt opłaty celnej (opłata podatku vat) wynosi 23% wartości zakupu.
Gwarancja i Reklamacje

23. Na Przedmiot zamówienia udzielana jest roczna gwarancja. Oferta, która podlega gwarancji, musi być oznaczona w poprawny

sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją.
23.1 Kupujący ma możliwość skorzystania z reklamacji, jeżeli otrzymany Przedmiot zamówienia jest niekompletny, niezgodny z

opisem lub wadliwy. Prosimy pamiętać o zachowaniu opakowania, w którym przesyłka została doręczona. W przypadku otrzymania

niewłaściwej ilości zamówionego towaru, otrzymane opakowanie jest podstawą do reklamacji. Celem złożenia reklamacji należy odesłać

kompletny towar wraz z podpisanym pismem reklamacyjnym oraz opakowaniem na adres FHU Doti.
Pismo reklamacyjne zawierać powinno dane Kupującego, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu.
Przedmiot zamówienia powinien być wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej jako paczka pocztowa.
W ramach reklamacji, odesłany Przedmiot zamówienia przekazywany jest do Producenta w celu wymiany lub w celu naprawy serwisowej.
23.2 Zgodnie z procedurą reklamacyjną, FHU Doti ma 10 dni na wydanie decyzji w sprawie reklamowanego Przedmiotu zamówienia.

Pozytywne rozpatrzenie i przyjęcie Przedmiotu zamówienia do reklamacji wiąże się z odesłaniem Przedmiotu zamówienia do niezależnego

serwisu w Polsce lub w przypadku, gdy wada nie pozwala na naprawę w serwisie, odesłanie reklamowanego Przedmiotu zamówienia

do Dystrybutora odpowiedzialnego za jego nadanie.
Przewiduje się następujący czas trwania reklamacji:
a) W przypadku odesłania Przedmiotu zamówienia do serwisu w Polsce, od 7 do 30 dni roboczych.
W celu przeprowadzenia reklamacji wymagane jest zamówienie odpowiednich części. Prosimy o cierpliwość.
b) W przypadku odesłania Przedmiotu zamówienia do Dystrybutora, od 20 do 60 dni roboczych.
Reklamowany Przedmiot zamówienia musi zostać odesłany do Dystrybutora mającego siedzibę poza granicami Polski.

Następnie po przyjęciu w magazynie dystrybutora i naprawie/wymianie na nowy, odesłany z powrotem do Kupującego.

Bardzo prosimy o cierpliwość.
23.3 Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji. Kupujący ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia oraz odesłać przedmiot

zamówienia w ciągu 10 dni od jego otrzymania.
23.4 FHU Doti nie ponosi odpowiedzialności ani za przesyłki ekonomiczne ani też wysłane w inny sposób niż za pośrednictwem

Poczty Polskiej.
23.5 W razie gdy niezgodności Przedmiotu zamówienia z opisem, wynikła z błędu w zamówieniu popełnionym przez FHU Doti,

Przedmiot zamówienia należy odesłać na adres siedziby FHU Doti jako paczkę pocztową, za pośrednictwem Poczty Polskiej. 

Reklamację uznaje się za ważną, gdy Kupujący zgłosi zastrzeżenia oraz odeśle zamówienie w ciągu 10 dni od jego otrzymania.
23.6 Jeżeli reklamacja wynikła z błędu w zamówieniu złożonym przez FHU Doti, Kupujący ma prawo ubiegania się zwrotu kosztu odesłania

Przedmiotu zamówienia, na adres siedziby FHU Doti jedynie do wysokości kosztu nadania paczki pocztowej, która odpowiada danej przesyłce.

FHU Doti nie ponosi odpowiedzialności, za przesyłki ekonomiczne lub nadane za pośrednictwem kuriera. Przesyłki nadawane za

pobraniem, nie są odbierane.
23.7 Kupującemu przysługuje prawo rezygnacji z transakcji w ciągu 10 dni od otrzymania Przedmiotu zamówienia. Towar należy odesłać

do dystrybutora odpowiedzialnego za nadanie przedmiotu zamówienia. Zwrócony na podstawie rezygnacji z zakupu przedmiot nie może

być uszkodzony, ani nie może też nosić śladów użytkowania.
24. Kupujący może także zgłosić nieotrzymanie przesyłki, celem złożenia reklamacji u przewoźnika, jednak nie wcześniej niż po

czterdziestu dniach roboczych i nie później niż po pięćdziesięciu dniach roboczych od momentu zaksięgowania pełnej wpłaty na rachunku

bankowym FHU Doti.
Postanowienia końcowe
25. Skorzystanie przez Użytkownika Allegro.pl z opcji ?Kup Teraz?, poprzez kliknięcie ?Kup Teraz? na danej Stronie przedmiotu,

a następnie potwierdzenie przez niego skorzystania z tej opcji poprzez kliknięcie ?Kup Teraz? na automatycznie wygenerowanej stronie,

oznacza akceptację Klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
26. Skorzystanie przez Użytkownika Allegro.pl z opcji ?Kup Teraz?, poprzez kliknięcie ?Kup Teraz? na danej Stronie przedmiotu, a następnie

potwierdzenie przez niego skorzystania z tej opcji poprzez kliknięcie ?Kup Teraz? oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez tego

Użytkownika Allegro.pl zwanego dalej Kupującym.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE

1. Uszkodzeń mechanicznych urządzeń oraz awarii powstałych w wyniku zjawisk losowych takich jak: pożar, przepięcia sieci elektrycznej,

wyładowania elektryczne, zasilanie, działanie środków chemicznych oraz okoliczności i sił wyższego rzędu.
2. Kosztów obsługi technicznej urządzenia, instalacji (w tym akcesoriów i oprogramowania), a także kosztów czyszczenia, wymiany i części

ulegających zużyciu w trakcie eksploatacji.
3. Gwarancji nie podlegają przewody, części obudowy, ślady powstające w czasie eksploatacji jak zarysowania, zabrudzenia, wytarcia.
4. Uszkodzeń wywołanych nadmiernym obciążaniem urządzenia poprzez przekraczanie miesięcznej obciążalności, przekroczeniem czasu

życia produktu, wskazanych min. w instrukcji obsługi.
5. Uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad.
6. Uszkodzeń powstałych na skutek: błędnej obsługi urządzenia, użycia urządzeń niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi,

niedbałości klienta, niewłaściwej eksploatacji (temperatura, wilgotność, zalanie, kurz, zapiaszczenie, niewłaściwe napięcie zasilania).
7. Oprogramowania innych producentów, dostarczonego wraz z urządzeniem. Warunki licencyjne na oprogramowanie zostały

określone przez producentów.
8. Uszkodzeń, pogorszenia parametrów lub skrócenia żywotności urządzenia, powstałych na skutek zastosowania nieoryginalnych

materiałów eksploatacyjnych, nieoryginalnego osprzętu dodatkowego, stosowania niewłaściwych nośników, zabrudzeń, a także braku

lub nieregularnych konserwacji.
9. Wadliwym lub częściowym działaniem urządzeń, spowodowanym konfliktem lub niezgodnością pomiędzy zainstalowanymi aplikacjami

a środowiskiem pracy oraz wpływem wirusów komputerowych.
10. Gwarant nie odpowiada za uszkodzenia lub zmniejszenie żywotności materiałów eksploatacyjnych i części urządzenia spowodowanych

dostaniem się do urządzeń ciał obcych (np. zszywek, spinaczy, pisaku itp.).
11. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z

niezgodności towaru z umową.
PEŁNOMOCNICTWO

Poniższego Pełnomocnictwa udziela FHU Doti każdy Użytkownik Allegro.pl, który poprzez zakup składa:
PEŁNOMOCNICTWO

Niniejszym udzielam:
FHU Doti - Dorota Zamachowska
Gracuch 18
26-200 Końskie
NIP: 6581846953
REGON: 260744012

zwanemu dalej FHU Doti , pełnomocnictwa do zakupu w moim imieniu i na moją rzecz oraz opłacenia w moim imieniu ceny i kosztów

przesyłki towaru, opisanego na stronie przedmiotu. Zezwalam także FHU Doti na przekazywanie sprzedawcy towaru w moim imieniu

otrzymywanych ode mnie środków pieniężnych, jak również na odbieranie w moim imieniu ewentualnych zwrotów środków

pieniężnych od sprzedawcy, przy czym wszelkie zwracane od sprzedawcy środki pieniężne muszą być następnie przekazane na podany

przeze mnie rachunek bankowy. Pełnomocnictwo to jest przeze mnie udzielane w momencie skorzystania przeze mnie z opcji 'Kup Teraz'

na stronie przedmiotu, zgodnie z regulaminem Allegro.pl.
 
Zakup na aukcji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.

UBJZNN

FHU Doti Dorota Zamachowska

Gracuch 18

26-200 Końskie

fhudoti.allegro@gmail.com

GG:49821178

FHU Doti Dorota Zamachowska

Gracuch 18

26-200 Końskie

Numer konta:  (MBANK) 73 1140 2004 0000 3602 7500 5007

 

 

Strona wygenerowana 2016-12-05 22:12:48, 213