Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-01-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Firma Movens Sp.J.

www.movens.pl

www.dlaogrodu24.pl

Jest firmą działającą na rynku nieprzerwalnie od 2005 roku. Jesteśmy pasjonatami zieleni dlatego z wielkim zapałem i zaangażowaniem prowadzimy naszą działalność.

W Polsce posiadamy wyłączność na dystrybucję odżywki do gleby TerraCottem, wież kwiatowych Garsy oraz Amberol kwietniki i doniczki.

Współpracujemy z wieloma firmami z całego kraju, co świadczy o tym , iż jesteśmy godnym zaufania partnerem!

 

Przydatne informacje i REGULAMIN:

  • Jeżeli nie wiesz jak licytować w aukcji wieloprzedmiotowej sprawdź tutaj: Pomoc

  • W tytule wpłaty należy podać koniecznie pełny pseudonim ze Świstaka, np. 'nick?

  • Kontaktuj się z nami tylko kiedy adres do wysyłki jest inny niż na Swistaku lub kiedy wysyłka ma być realizowana za pobraniem lub gdy kupiłeś kilka przedmiotów w celu ustalenia kosztów wysyłki.

  • Każdą wysyłkę i dojście wpłaty potwierdzamy e-mailem. Większość przesyłek wysyłamy na bieżąco w przeciągu 72 godzin od zarejestrowania wpłaty, jednak zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji do 7 dni roboczych. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kurierów.

  • Na e-maile z reguły odpowiadamy w ciągu 72h (dni robocze). 

  • UWAGA! Za nie wywiązanie się przez Kupującego z transakcji, Świstak może przyznać punkt karny, a w szczególnych przypadkach zawiesić konto użytkownika.

  • Każdy klient ma prawo do reklamacji i zwrotu towaru (Dz. U. Nr 22, poz. 271. z dn. 2.03.2000). Po zwrocie towaru na nasz adres na koszt kupującego oddajemy pieniądze za sam towar tylko na konto bankowe, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 10 dni po otrzymaniu przesyłki (bez podania powodu). Zwrot towaru następuje we własnym zakresie - paczkę można nam wysłać np. pocztą. Wadliwy towar wymieniamy na nowy. Po otrzymaniu towaru oddajemy pieniądze lub wysyłamy nowy przedmiot. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji do 21 dni roboczych.

  • UWAGA!

    WARUNKIEM REKLAMACJI ILOŚCIOWO JAKOŚCIOWEJ

    (USZKODZENIA ITP.) JEST SPRAWDZENIE PACZKI PRZY

    KURIERZE I PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY PODPISANY

    PRZEZ KURIERA I ODBIORCĘ. NA PROTOKOLE NALEŻY

    UMIEŚCIĆ INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ PRZESYŁKI

    NP. ZGNIECIONA PACZKA ITP. A TAKŻE EWENTUALNE

    BRAKI PRODUKTÓW W SZTUKACH.

    PROTOKÓŁ TEGO SAMEGO DNIA PROSIMY

    PRZESŁAĆ NA MAIL

     BOK@SKLEPDLAOGRODU.PL

 

INNE FORMY ZGŁASZANIA REKLAMACJI NIE MOGĄ I NIE

BĘDĄ UWZGLĘDNIANE!



Komentarze:

Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz. Komentarze rewanżowe zwykle wystawiamy raz dziennie.
Sprzedaż na allegro traktuje poważnie.

  • Gdy licytujesz na kilku naszych aukcjach to napisz do nas a podamy Ci koszty wysyłki, gdyż koszty wysyłki podane w każdej aukcji dotyczą wysyłki jednego przedmiotu z danej aukcji. Postaramy się tak dobrać rodzaj przewoźnika abyś zapłacił za wysyłkę jak najmniej.
  • Na ten moment nie umożliwiamy odbioru osobistego co mamy nadzieję zmieni się w niedalekiej przyszłości.
  Niestety nie da się uniknąć negatywów. Negatywy są wystawiane średnio 1 na 500 pozytywów. Treść bywa różna. Często to emocjonalne, denerwujące i psujące konto komentarze. Można tego uniknąć. Po pierwsze przed licytacją należy się zastanowić, przeczytać dokładnie opis i nasze zasady. Ponadto przy tej ilości przesyłek nie da się całkowicie wyeliminować pomyłek czy opóźnień. Dlatego zamiast w pasji wystawiać negatywny komentarz skontaktuj się z nami, wspólnie ustalimy plan działania, będziemy się starali wyjaśnić sytuację.

Preferuj kontakt e-mailowy gdyż wszystkie informacje o wysyłkach posiadamy w komputerze.

Strona wygenerowana 2016-12-09 07:22:37, 213