(Rejestracja: 2012-01-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Firma Movens Sp.J.
Jest firmą działającą na rynku nieprzerwalnie od 2005 roku. Jesteśmy pasjonatami zieleni dlatego z wielkim zapałem i zaangażowaniem prowadzimy naszą działalność.
W Polsce posiadamy wyłączność na dystrybucję odżywki do gleby TerraCottem, wież kwiatowych Garsy oraz Amberol kwietniki i doniczki.
Współpracujemy z wieloma firmami z całego kraju, co świadczy o tym , iż jesteśmy godnym zaufania partnerem!
Przydatne informacje i REGULAMIN:
Jeżeli nie wiesz jak licytować w aukcji wieloprzedmiotowej sprawdź tutaj: Pomoc
W tytule wpłaty należy podać koniecznie pełny pseudonim ze Świstaka, np. 'nick?
Kontaktuj się z nami tylko kiedy adres do wysyłki jest inny niż na Swistaku lub kiedy wysyłka ma być realizowana za pobraniem lub gdy kupiłeś kilka przedmiotów w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Każdą wysyłkę i dojście wpłaty potwierdzamy e-mailem. Większość przesyłek wysyłamy na bieżąco w przeciągu 72 godzin od zarejestrowania wpłaty, jednak zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji do 7 dni roboczych. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kurierów.
Na e-maile z reguły odpowiadamy w ciągu 72h (dni robocze).
UWAGA! Za nie wywiązanie się przez Kupującego z transakcji, Świstak może przyznać punkt karny, a w szczególnych przypadkach zawiesić konto użytkownika.
Każdy klient ma prawo do reklamacji i zwrotu towaru (Dz. U. Nr 22, poz. 271. z dn. 2.03.2000). Po zwrocie towaru na nasz adres na koszt kupującego oddajemy pieniądze za sam towar tylko na konto bankowe, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 10 dni po otrzymaniu przesyłki (bez podania powodu). Zwrot towaru następuje we własnym zakresie - paczkę można nam wysłać np. pocztą. Wadliwy towar wymieniamy na nowy. Po otrzymaniu towaru oddajemy pieniądze lub wysyłamy nowy przedmiot. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji do 21 dni roboczych.
UWAGA!
WARUNKIEM REKLAMACJI ILOŚCIOWO JAKOŚCIOWEJ
(USZKODZENIA ITP.) JEST SPRAWDZENIE PACZKI PRZY
KURIERZE I PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY PODPISANY
PRZEZ KURIERA I ODBIORCĘ. NA PROTOKOLE NALEŻY
UMIEŚCIĆ INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ PRZESYŁKI
NP. ZGNIECIONA PACZKA ITP. A TAKŻE EWENTUALNE
BRAKI PRODUKTÓW W SZTUKACH.
PROTOKÓŁ TEGO SAMEGO DNIA PROSIMY
PRZESŁAĆ NA MAIL
INNE FORMY ZGŁASZANIA REKLAMACJI NIE MOGĄ I NIE
BĘDĄ UWZGLĘDNIANE!
Komentarze:
Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz. Komentarze rewanżowe zwykle wystawiamy raz dziennie.
Sprzedaż na allegro traktuje poważnie.
Preferuj kontakt e-mailowy gdyż wszystkie informacje o wysyłkach posiadamy w komputerze. |