Jesteś tutaj › Profil użytkownika Cholerka › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2013-03-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






  1. UU

  2.  

  3. UWAGA Ze względu na to, że nie posiadam tutaj jeszcze żadnych transakcji, a co za tym idzie opinii / komentarzu, dla chętnych wyślę linki do innych portali na których sprzedaję i na których posiadam już komentarze potransakcyjne.

  4.  

  5. 1. Proszę o dokładne zapoznanie się z treścią i zdjeciami zamieszczonymi na aukcji, zanim dokonają Państwo zakupu przedmiotu/zalicytujesz!

  6. 2. Zwroty przyjmuję tylko w przypadkach gdy: na przedmiocie jest jakieś zniszczenie, które przeoczyłam, a nie poinformowałam o tym w opisie aukcji bądź nie jest widoczne na zdjęciach.

  7. 3. Kolory produktów mogą różnić się w rzeczywistości, zależy to od indywidualnych ustawień monitora.

  8.  
  9. 4. Na wpłatę czekam do 7 dni roboczych, chyba, że wcześniej zostanę poinformowana o tym, że wpłata nastąpi później, po upływie tego czasu wystawiam odpowiedni komentarz.
  10.  
  11. 5. Towar wysyłam do 5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.
  12.  
  13. 6. Jeśli w ciągu 10 dni towar nie zostanie dostarczony, proszę o wysłanie odpowiedniej wiadomości, inaczej nie będę wiedziała, że przesyłka nie dotarła.
  14.  
  15. 7. W tytule przelewu proszę wpisać nick, portal oraz nazwę przedmiotu.

  16.  
  17. 8. Jeśli towar ma być wysłany na adres inny niż ten zamieszczony na s proszę o jak najszybszy kontakt i podanie adresu do wysyłki.

  18.  
  19. 9. W miarę możliwości będę wysyłała wiadomości o charakterze potwierdzającym wysyłkę towaru.

  20.  
  21. 10. Ceny wysyłek podane są na danej aukcji.

  22.  
  23. 11. Po odebraniu towaru proszę o wystawienie odpowiedniego komentarza, będzie to dla mnie potwierdzeniem dostarczenia przesyłki.

  24.  
  25. 12. Nie odpowiadam za opóźnienia Poczty Polskiej.

                13. Jeśli kupujący decyduje się na wysyłkę listem ekonomicznym lub priorytetowym niepoleconym, wybiera je na własną odpowiedzialność. Nie odpowiadam za       

                      zaginięcie przesyłek niepoleconych na poczcie.

 


Strona wygenerowana 2016-12-10 06:40:24, 213