Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-01-14, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 

Witamy serdecznie na naszej stronie!!!

Nasz firma istnieje od 1993 roku. Zdobyliśmy wielu zadowolonych klientów których z tego miejsca serdecznie pozdrawiamy !

Posiadamy sieć sklepów w Polsce południowej.

 

 

 

  Gwarantujemy szybką realizację zamówienia i pełną satysfakcję z zakupu.


  Zakupy z nami są całkowicie bezpieczne, towar jest sprawdzany przed wysyłką, a w przypadku jakichkolwiek pytań z chęcią i w możliwie jak najszybszym czasie udzielamy odpowiedzi.

 

 

Regulamin sklepu internetowego:


1. KONTAKT 

Prosimy kontaktować się z nami poprzez  zakładkę zadaj pytanie sprzedającemu,bądź bezpośrednio na e-mail najlepszebutywmiescie@gmail.com 

Na każdą wiadomość odpowiadamy  maksymalnie do 24 h od pon - pt w godzinach 10-21. 

W weekendy i święta kontakt jest ograniczony do minimum prosimy zatem  o cierpliwość.


2. ZAKUP 

PRZED DOKONANIEM ZAKUPU PROSIMY O PRZESŁANIE ZAPYTANIA W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI WYBRANEGO ROZMIARU ORAZ KOLORU BUTÓW. Prosimy o sprawdzenie swoich danych adresowych podanych na allegro, przed dokonaniem  zakupu, lub wysłanie poprawnego adresu dostawy po zrealizowaniu wpłaty. Adresów nie wypisujemy ręcznie są one drukowane  bezpośrednio z allegro.W związku z tym nie weryfikujemy ich poprawności. W przypadku zwrotu paczki z powodu złych danych podanych w koncie allegro koszty  pokrywa kupujący.


3. FORMY ZAPŁATY 

Wpłaty przyjmujemy wyłącznie przelewem na konto bankowe, nie przyjmujemy innych form zapłaty  jak np.ekspres pieniężny i wypłata należności w okienku.

W przypadku nieodebrania przesyłki całkowity koszt odesłania i ponownego nadania 

ponosi kupujący.

Jeśli została wpłacona mniejsza kwota niż całkowita wartość zakupionego towaru (wraz z kosztem przesyłki) to wysyłka towaru zostanie wstrzymana do momentu dopłaty różnicy.

W tytule przelewu koniecznie podaj swój NICK Z ALLEGRO + NUMER AUKCJI  !!!

Brak powyższych danych powoduje wstrzymanie wysyłki przedmiotu czekamy wówczas  na kontakt ze strony kupującego w celu wyjaśnienia wpłaty.

Na wpłatę czekamy do 3 dni roboczych od momentu dokonania zakupu.

        UWAGA!!! PROSIMY O ROZWAŻNE ZAKUPY, DOKONANA TRANSAKCJA NIE PODLEGA ANULACJI.

Nie prowadzimy odbiorów osobistych, nie umawiamy się na odbiór zakupionych przedmiotów we wskazanych miejscach.

PROSIMY O WPŁATY NA PONIŻSZY NUMER KONTA:

mBANK: 51 1140 2004 0000 3402 7437 7426


4. TOWARY  

Wszystkie towary na są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta. 

Zastrzegamy sobie prawo do delikatnych różnic w odcieniu, czy kolorze wysłanych produktów. 

Przedmiotowe różnice mogą wynikać z różnych ustawień kolorów monitorów. Zdjęcia produktów wykonywane  są w świetle naturalnym.


5.WYSYŁKA TOWARU 

Wysyłki zamówionych produktów realizujemy w następujący sposób: 

- Wysyłka paczki poprzez Pocztę Polską ekonomiczna lub priorytetowa po wpłacie pieniędzy na rachunek bankowy ,po zapłacie poprzez płatność allegro

 

Koszt przesyłki paczki priorytetowej przy jednorazowym zamówieniu do 5 par : wynosi 

 

Paczka ekonomiczna 12 zł 

 

Paczka priorytetowa 14 zł 

 

Przy jednorazowym zamówieniu powyżej 200 zł wysyłka GRATIS !!!!
 
 

 

Zamówiony towar zostanie wysłany na adres, który został podany przez zamawiającego, jako adres do wysyłki.
 

W przypadku podania nieprawidłowego adresu do wysyłki  gdy paczka do nas wróci koszt ponownej przesyłki i zwrotnej paczki pokrywa kupujący.

Jeśli klient wpłacił mniejszą kwotą niż wynikającą z zakupu (np.bez kosztu przesyłki) wysyłka zostaje wstrzymana  do momentu dopłaty różnicy ? wysyłamy do klienta email czekamy na dopłatę różnicy do 7 dni.  

Po tym terminie w przypadku braku takowej transakcja jest anulowana. 

Towaru nie wysyłamy na podstawie przesłanych dowodów wpłat,skanów,informacji mailowej jedynie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym 

W przypadku nieodebrania przesyłki  całkowity koszt nadania i zwrotnej paczki ponosi zamawiający.

W przypadku zaginięcia przesyłki na poczcie  - składamy reklamację czas reklamacji  wynosi od 2 do 4 tygodni - w tym czasie nie zwracamy kwoty zakupu, nie wysyłamy zastępczych paczek - do momentu otrzymania odpowiedzi od firmy spedycyjnej na którą czekamy wspólnie- jednocześnie wysyłamy do klienta skan-potwierdzenie złożenia reklamacji i wspólnie czekamy na rozstrzygnięcie reklamacji    

 Prosimy pamiętać również że towar dostarcza Poczta Polska lub Firma kurierska-  nie sprzedawca w związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności za ich pracę.

W 99 % przypadków paczki docierają do  klienta w terminie 

Koszty przesyłki zawierają 23 % podatek VAT 

Koszty przesyłek mogą się różnić w zależności od aukcji w której są podane.

Wszystkie przesyłki realizujemy i wysyłamy do 3 dni roboczych (pon-pt) jednakże zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia wysyłki w przypadku zdarzeń losowych jak choroba,pilny wyjazd,awaria serwera.

Wszystkie zamówienia realizujemy wg kolejności wpłat. lub wg.złożonych zamówień za pobraniem.

Prosimy zatem o nie wysyłanie do nas maili z prośbą o szukanie czy wpłata zaksięgowana itp. 

Jeśli zapłaciłeś za towar i wpłata jest prawidłowa oczekuj informacji mailowej z naszej strony o realizacji zamówienia .


6. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA 

Po zakupie towaru nie ma możliwości anulowania transakcji.


7.ODBIÓR OSOBISTY

 
 
  Nie prowadzimy odbiór osobistych.


8.ZWROTY 

Z towaru zakupionego można zrezygnować bez podania przyczyny aż do 14 dni od daty zakupu. 

Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, jest czysty z oryginalnymi metkami, przywieszkami, dowodem sprzedaży. 

W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu. Do zwracanego towaru musi być załączony numer rachunku bankowego na który ma zostać dokonany zwrot wartości towaru oraz protokół zwrotu który wysyłamy klientowi.W każdym przypadku zwrotu występujemy do allegro o zwrot prowizji od nieudanej transakcji.

 

Klient ponosi koszt odesłania  paczki. Równowartość pieniężną za obuwie klient otrzyma w terminie 7 dni roboczych   od daty dostarczenia towaru. Nie odbieramy paczek wysyłanych na nasz koszt za zaliczeniem pocztowym.  

O zamiarze zwrotu zakupionego towaru należy poinformować  e-mailem .Nie odsyłamy  pieniędzy za zwrócony towar przekazem pocztowym. Tylko i wyłącznie na rachunek bankowy wskazany w protokole zwrotu.Obuwie zwracane powinno być zabezpieczone odpowiednio (proszę zapakować w papier a dopiero skleić taśmą) 


9.REKLAMACJE 

Wszystkie towary zakupione u nas podlegają gwarancji 

 

Proszę zachować paragon lub fakturę VAT - dowód zakupu. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem lub brakiem konserwacji. 

Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty i suchy . 

W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji. 

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.  

Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, został uszkodzony podczas dostawy, lub jest niezgodny z zamówieniem w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki należy odesłać  go przesyłką pocztową na nasz adres.  

Reklamacja powinna zawierać opis usterki, imię i nazwisko reklamującego, adres zwrotny  

oraz telefoniczny numer kontaktowy i nick z allegro

 

Reklamacją zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

W przypadku uznania reklamacji nastąpi naprawa, lub wymiana produktu na nowy wolny od wad.  

Jeżeli wymiana ta jest niemożliwa zwrócimy wartości towaru na wskazany rachunek bankowy. 

Uwaga,  nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

W przypadku zasadnej reklamacji występujemy do allegro o zwrot prowizji.


10.WYMIANA 

Wszystkie zakupione u nas towary podlegają wymianie aż do 14 dni od chwili otrzymania towaru.  

Jeżeli po otrzymaniu obuwia okaże się, że rozmiar jest źle dobrany, lub kolor jest nieodpowiedni, można dokonać wymiany towaru, ponosząc koszty odesłania do nas NIEUŻYWANEGO TOWARU, jak również ponownego wysłania go przez nas. Przed wymianą prosimy o kontakt e-mailowy w celu sprawdzenia dostępności towaru  

w przypadku braku danego modelu przysługuje prawo do całkowitego zwrotu obuwia.

 

  Uwaga, wymianie podlegają tylko przedmioty nieużywane.Obuwie wymieniane przed wysyłką  powinno  być zabezpieczone odpowiednio papierem (proszę zapakować w papier później zawijać w  taśme klejącą)



Strona wygenerowana 2016-12-04 21:45:33, 213