Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-07-05, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

BUTY AGNIESZKI
 

 

 

Pomysł na założenie tego sklepu internetowego wziął się stąd, iż jestem maniaczką butów. Mam ich setki i ciągle ich przybywa! W całym moim życiu było ich zapewne kilka tysięcy. Każda para jest przechowywana w zamkniętym pudełku, które zawiera ich zdjęcie. Niektórzy wspominają chwile po zapachu, miejscach a ja po ... butach :). Każde są odrębną historią, przypominają inne chwile z mojego życia. Stanowią najważniejszy element każdego mojego stroju. Najpierw są buty, a do nich dobierana reszta.

 

 

Buty Agnieszki

 

 

Doskonale orientuję się w modnych modelach, wiem jak dobrać odpowiedni do stroju oraz sylwetki. W moim sklepie nie ma tandety, każdą parę butów traktujemy z należytą starannością a nawet czułością :)
Pracownicy również, tak jak ja, kochają buty, są ich pasją. Wszyscy zaopatrujemy się w asortyment ze sklepu, więc wiemy co nosimy. Produkty, które nie spełniają naszych oczekiwań są wycofywane z oferty sklepu.
Będąc w 2010 roku na zakupach w Starym Browarze w Poznaniu, moje buty wzbudziły zainteresowanie 2 redaktorek pisma Exklusiv, które opisywały odbywający się tam Art&Fashion Festival. Wśród setek klientów wypatrzyły właśnie mnie! Artykuł nosił nazwę 'Pokaż buty, a powiem ci kim jesteś' i ukazał się w dodatku 'Surowy' AFF magazyn nr 1/2010.

 

 

Całe wydanie z artykułem:
http://starybrowar5050.com/upload/pdf//2010_11_Surowy.pdf

 

Buty Agnieszki

Witamy na naszych aukcjach!

Czas realizacji zamówienia jest zależny od dostępności i znajduje się w opisie czasu dostawy.

Za dopłatą wysyłamy również za granicę.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

 

Buty AgnieszkiButy Agnieszki


 

Naszym celem jest stanowienie alternatywy dla coraz bardziej zalewających rynek tandetnych oraz wydzielających specyficzny zapach modeli z Chin, które nie wytrzymują jednego sezonu. Nasze klientki mają wyrafinowany gust, smak oraz klasę, dzięki czemu cały czas się doskonalimy oraz podnosimy poprzeczkę świadczonych przez nas usług. Wygodne i piękne obuwie jest podstawą dobrego samopoczucia. Naszym celem jest posiadanie najmodniejszych egzemplarzy w korzystnej cenie. Chcemy, aby buty zakupione w naszym sklepie stanowiły bezcenną wartość, z którą trudno się rozstać ot, tak zwyczajnie.

Stawiamy na wszechstronny kontakt z klientem, doradztwo, obopólne zadowolenie. Najważniejsza jest dla nas korzyść oraz satysfakcja klienta. Zależy nam na długofalowej współpracy, więc jeśli szczęśliwy nabywca do nas powrócił i kolejny raz spełniliśmy jego oczekiwania oznacza to, iż osiągnęliśmy cel.

Jako pierwsi specjalizujemy się również w stylizacji naszych klientek. Wystarczy przesłać do nas zdjęcie ubioru, a my dobierzemy odpowiedni model butów, będący niezbędnym dopełnieniem image.




'Kobiety kochają buty. Bo niezależnie od tego ile przytyją, buty zawsze będą dobre...'



Buty AgnieszkiButy Agnieszki

  

 

  
 

 

E-mail:
[email protected]

 

 
Telefon:
Infolinia (z nr stacjonarnych):
801 007 592
Telefon: 726 656 930

Telefon: 61 64 29 339

 


Gadu Gadu: 53819490


Pracujemy od pn do pt 9-20


 

Buty Agnieszki

 

   

Jako pierwsi specjalizujemy się również w stylizacji naszych klientek. Wystarczy przesłać do nas zdjęcie ubioru, a my dobierzemy odpowiedni model butów, będący niezbędnym dopełnieniem image.

 

Buty Agnieszki

 

 

Numer konta: 45109026330000000656012468
Violett
ul. Arciszewskiego 29/98
60-271 Poznań

 

 

Kurier - 17 zł
Poczta Polska - 17 zł
Paczkomaty - 11 zł

 

W zależności od ilości zamawianych przez Państwa produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, można wybrać jedną z form dostawy:

- Firma kurierska. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na adres e-mail wysłany zostanie link do strony, na której na bieżąco można sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka.

- Poczta Polska to najtańsza opcja przesyłki. Zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako Paczka24.

 

 

- Paczkomaty. Zamówienie będzie czekało pod wskazanym adresem paczkomatu, można je odebrać o dowolnej porze. O nadejściu przesyłki informuje sms wysłany do odbiorcy, a także na adres e-mail wysłane są informacje o jej statusie.

 

 

Buty Agnieszki

 

1. Właścicielem Sklepu jest: Violett, K. Arciszewskiego 29/98, Poznań.

2. Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie odwołujemy ofert.

3. W tytule przelewu proszę wpisać nr aukcji i nick ze Świstaka.

4. Kupując na kilku naszych aukcjach, za wysyłkę płacisz tylko raz. (PROSIMY O PODANIE WSZYSTKICH NUMERÓW AUKCJI W MAILU).

5. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Metoda płatności.

6. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

7. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

8. Na wpłatę czekamy 7 dni, potem występujemy do Świstaka o zwrot prowizji.

9. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej, firmy kurierskiej  lub za pomocą Paczkomatów - w zależności od wyboru).

10. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu (lub w chwili pozytywnej autoryzacji transakcji).

 

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki zawsze proszę sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie .

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia jej w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. W przypadku jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną Klient powinien napisać na adres e-mail: [email protected] pisemne oświadczenie,opisujące szczegółowe powody reklamacji Produktu (informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady), formę rekompensaty (żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży), a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy.

  2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W zależności od decyzji reklamacji Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy (zwrot kwoty na podany przez Klienta nr konta) na adres: Violett, ul. K. Arciszewskiego 29/98, 60-271 Poznań.

  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

  4. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.

  5. W przypadku zwrotu Produktu do Sklepu prosimy (w miarę możliwości) o dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym oraz zabezpieczenie w czasie transportu.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu e-mailowego lub telefonicznego . Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA  OD UMOWY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, macie Państwo prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Aby dokonać zwrotu produktu:

  1. Należy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością, na swój koszt.

  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy w którym zawarto chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Na adres e-mail: [email protected].

  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, odsyłając na swój koszt na adres: Violett, ul. K. Arciszewskiego 29/98, 60-271 Poznań.

  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.

  8. W przypadku zwrotu Produktu do Sklepu prosimy o dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym oraz zabezpieczenie w czasie transportu.

  9. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.

 

Jeżeli Państwa zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.


Buty Agnieszki

 


Strona wygenerowana 2024-04-20 15:16:22, 120