1. Właścicielem Sklepu jest: Violett, K. Arciszewskiego 29/98, Poznań. 2. Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie odwołujemy ofert. 3. W tytule przelewu proszę wpisać nr aukcji i nick ze Świstaka. 4. Kupując na kilku naszych aukcjach, za wysyłkę płacisz tylko raz. (PROSIMY O PODANIE WSZYSTKICH NUMERÓW AUKCJI W MAILU). 5. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Metoda płatności. 6. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy. 7. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. 8. Na wpłatę czekamy 7 dni, potem występujemy do Świstaka o zwrot prowizji. 9. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub za pomocą Paczkomatów - w zależności od wyboru). 10. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu (lub w chwili pozytywnej autoryzacji transakcji). REKLAMACJE Przed odebraniem przesyłki zawsze proszę sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie . Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia jej w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: W przypadku jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną Klient powinien napisać na adres e-mail: [email protected] pisemne oświadczenie,opisujące szczegółowe powody reklamacji Produktu (informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady), formę rekompensaty (żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży), a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W zależności od decyzji reklamacji Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy (zwrot kwoty na podany przez Klienta nr konta) na adres: Violett, ul. K. Arciszewskiego 29/98, 60-271 Poznań. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem. W przypadku zwrotu Produktu do Sklepu prosimy (w miarę możliwości) o dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym oraz zabezpieczenie w czasie transportu.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu e-mailowego lub telefonicznego . Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, macie Państwo prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Aby dokonać zwrotu produktu: Należy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością, na swój koszt. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy w którym zawarto chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Na adres e-mail: [email protected]. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, odsyłając na swój koszt na adres: Violett, ul. K. Arciszewskiego 29/98, 60-271 Poznań. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej. W przypadku zwrotu Produktu do Sklepu prosimy o dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym oraz zabezpieczenie w czasie transportu. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.
Jeżeli Państwa zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
|