Regulamin sklepu internetowego BluCatherine
prowadzonego przez firmę M.Martyka K.Brachmanska SC z siedzibą w Krakowie, ul.Młyńska 10/47,zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie pod numerem NIP 9452167714 zwaną dalej ?Sprzedawcą?.
I. INFORMACJE OGÓLNE
- Regulamin sklepu internetowego BluCatherine, zwany dalej 'regulaminem' określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym BluCatherine zwanym dalej ?sklepem internetowym?.
- Zakupów w Sklepie internetowym mogą dokonywać jedynie osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Ceny produktów i koszty dostawy zawarte na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia. Cena detaliczna nie obejmuje kosztów przesyłki, których wysokość oraz zasady płatności określone są w dziale Regulaminu ? Koszty dostawy.
- W sklepie internetowym zamieszczane są informacje o oferowanych produktach zawierające m.in.: zdjęcie, opis, skład i inne pochodzące od dostawców i producentów. Sprzedawca w miarę możliwości aktualizuje i weryfikuje te informacje jednak nie ponosi odpowiedzialności za ich niezgodność ze stanem faktycznym.
- Stosowane w sklepie rabaty i promocje nie podlegają sumowaniu.
- Informacje prezentowane w sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Zawarcie umowy sprzedaży w zakresie zamawianego towaru następuje z chwilą potwierdzenia przez Sklep możliwości realizacji zamówienia.
II. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Zamówienie w Sklepie BluCatherine można złożyć poprzez zamówienie złożone na stronie internetowej Sklepu ? wybranie ikony ?kupuję? zamieszczonej przy produkcie ? przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu;
- Do korzystania ze Sklepu Internetowego konieczna rejestracja Klienta w sklepie internetowym. Aby móc korzystać z zindywidualizowanego dostępu do Sklepu konieczne jest posiadanie przez klienta konta w Sklepie internetowym, którego założenie wymaga uprzedniej rejestracji, wypełnienia właściwego formularza (dostępnego na stronie portalu), akceptacji Regulaminu, wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz uzyskania własnego loginu. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę w ramach sklepu internetowego, na warunkach określonych w Regulaminie
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia. Jeśli formularz zostanie wypełniony nieprawidłowo zamówienie nie zostanie zrealizowane. Sprzedawca obowiązany jest powiadomić Klienta telefonicznie lub mailowo o braku możliwości realizacji zamówienia z przyczyn, o których mowa powyżej, w terminie 7 dni roboczych od daty jego otrzymania.
- Z zastrzeżeniem pkt. 5 wysyłka towaru następuje nie później niż w ciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia. W przypadku sprzedaży wymagającej bezpośredniej wpłaty Klienta na konto Sklepu ? nie później niż w ciągu 14 dni od daty uznania rachunku bankowego Sklepu kwotą zapłaty.
- W przypadku, gdy zamówiony przez Klienta produkt nie będzie dostępny w magazynie Sklepu, Klient niezwłocznie po złożeniu zamówienia zostanie poinformowany drogą elektroniczną o dacie dostępności danego produktu lub o możliwości dostarczenia produktu zamiennego. W wypadku braku zgody na realizację zamówienia we wskazanym przez Sklep terminie lub dostarczenia produktu zamiennego, zamówienie zostanie anulowane, zaś ewentualna nadpłata zostanie przelana na wskazane przez Klienta konto lub w przypadku braku wskazania numeru rachunku bankowego, przekazem pocztowym. Ostateczną cenę do zapłaty przez Kupującego stanowi suma cen zakupionych towarów oraz opłaty za dostawę.
- Do sprzedaży promocyjnej przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień trwa aż do wyczerpania się zapasów objętych promocją.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT (jeżeli klient tak zadeklaruje w zamówieniu). Paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu/faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z obsługą sklepu internetowego mailem pod adresem [email protected] .
- W przypadku braku wpłaty do 7 dni od złożenia zamówienia, zostanie ono automatycznie usunięte. Zapis ten nie dotyczy wysyłki za pobraniem.
- Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w zamówieniu.
- Sklep BluCatherine realizuje zamówienia zagraniczne do nastepujących krajów: Anglia, Finlandia, Hiszpania (za wyjątkiem wysp Kanaryjskich, Ceuty i Melilli), Słowenia, Szkocja, Szwecja, Walia, Włochy, Norwegia, Austria, Niemcy, Węgry, Belgia, Bułgaria, Dania, Francja, Holandia, Litwa, Łotwa, Monako, Rumunia, Czechy, Słowacja, Grecja, Irlandia, Portugalia z wyłączeniem Azorów i Madery.
- W zakresie sprzedaży dokonywanej na rzecz konsumentów, po potwierdzeniu warunków transakcji przez Klienta, Sklep przesyła mu potwierdzenie transakcji, zawierające informację o właściwościach produktu, jego cenie, zasadach jej zapłaty, kosztach oraz terminie i sposobie dostawy, prawie odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni, miejscu i sposobie składania reklamacji. Potwierdzenie przesyłane jest konsumentowi pocztą elektroniczną oraz wraz z towarem faktura VAT lub paragon.
III. MOŻLIWE SPOSOBY DOSTAWY
- Możliwe sposoby dostawy zamówionych produktów:
1.1. za pośrednictwem wybranej firmy realizującej usługi kurierskie,
1.2. przesyłka przy wykorzystaniu usługi Paczkomaty 24/7 (firma InPost).
IV. KOSZTY DOSTAWY
- Dostawa bezpłatna - Przesyłki o wartości wysyłanych towarów powyżej 500 zł i wadze do 30 kg, bez względu na ilość zamówionych produktów za wyjątkiem paczek ?za pobraniem? dostarczane są bezpłatnie. Przy zamówieniach 'za pobraniem', niezależnie od ich wartości naliczono zostaje opłata w wysokości 5 zł.
- Koszty dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej zależne są od wagi przesyłki zgodnie z aktualnym cennikiem podanym na stronie sklepu w kategorii 'Koszty i czas dostawy'
V. PŁATNOŚCI
- Możliwe formy płatności:
1.1.przelewem przed wysyłką paczki (przedpłata);
1.2.za pobraniem.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem przelewy24.
VI. REKLAMACJE I ZWROTY
- Niezgodność przesyłki z zamówieniem/uszkodzenie przesyłki
1.1.W przypadku realizacji dostawy przez przedstawiciela firmy kurierskiej, Klient zobowiązany jest sprawdzić czy dostarczona przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy nie nosi znaków świadczących o możliwości jej wcześniejszego otwierania. Jeśli Klient w momencie odbioru przesyłki stwierdzi uszkodzenie jej opakowania, zaleca się, by spisał wspólnie z pracownikiem firmy kurierskiej protokół uszkodzenia oraz poinformował o tym sprzedawcę. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenie zawartości przesyłki już po jej odebraniu lub niezgodność zawartości ze złożonym zamówieniem, zalecane jest niezwłoczne powiadomienie o tym sprzedawcę.
1.2.Kupujący, będacy konsumentem, traci uprawnienia wynikające z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, jeżeli przed upływem dwunastu miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
1.4.Kupujący traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową, jeżeli towar nosi ślady użytkowania i nie posiada wszystkich orginalnych metek.
1.5.Sklep nie przyjmuje przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem.
1.6.Reklamacje można składać za pośrednictwem strony internetowej www.blucatherine.com lub poprzez e-mail [email protected].
Formularz reklamacyjny
VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpienia od umowy, które wykonuje się przez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni. Wykonanie prawa odstąpienia wiąże się z obowiązkiem zwrotu zamówionego towaru na adres sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone Klientowi w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
- W przypadku odstąpienia od umowy, zarówno Sklep jak i Klient są zobowiązani do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy, w stanie niezmienionym (towar nieuzywany i z wszystkimi orginalnymi metkami), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe są gromadzone wyłącznie na potrzeby Sklepu i umieszczone są w zabezpieczonej bazie danych sklepu, która jest chroniona przed dostępem osób trzecich. Przetwarzanie danych osobowych zawartych w bazie jest wykonywane tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia oraz dla celów marketingowych sklepu w celu podnoszenia jakości świadczonych przez nas usług. Dane podlegają ochronie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101/26 poz.883). Składając zamówienie klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez właściciela strony M.MartykaK.Brachmanska SC.
- Dane osobowe zamawiającego wykorzystywane są przez Sprzedającego do realizacji zamówienia oraz przekazywania pocztą elektroniczną listów informacyjnych i marketingowych związanych z ofertą i działalnością Sklepu
- Klient ma prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych w każdym czasie, a na życzenie przesłane pocztą elektroniczną lub listem tradycyjnym zostaną one trwale usunięte z systemu.
- Bezpieczeństwo transakcji: BluCatherine realizuje płatności za pomocą platformy internetowej przelewy24. Wszelkie operacje finansowe odbywają się na serwerach operatorów i banku. Sklep nie ma dostępu do numerów kart kredytowych ani haseł dostępu do kont bankowych swoich klientów. Więcej o bezpieczeństwie płatności znajdziesz na stronie www.przelewy24.pl
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie informacji przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, co może być wynikiem blokowania lub usuwania e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta lub blokowania przez serwer pocztowy.
- Zakupy dokonane w Sklepie BluCatherine.com z rabatami okazjonalnymi nie podlegają pod Program Punktów Stalego Klienta.
WZÓR OŚWIADCZENIA: Przy rejestracji Klient poprzez zaznaczenie właściwego pola składa następujące oświadczenie:
?Niniejszym oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję regulamin sklepu internetowego prowadzonego przez M.Martyka K.Brachmanska SC oraz wyrażam zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez w/w spółkę jako prowadzącą sklep internetowy podanych przeze mnie danych osobowych, na zasadach i w celach określonych w Regulaminach Sklepów Internetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznając się z Regulaminami poinformowany zostałem o prawie do wglądu do moich danych oraz ich poprawiania.?