Jesteś tutaj › Profil użytkownika Biutik › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2012-11-30, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam

Oto zasady obowiązujące na moich aukcjach.

Pamiętaj,że dokonując u mnie zakupu, zgadzasz się z nimi.


KONTAKT ZE SPRZEDAJĄCYM

* mój adres mailowy: claire_b@o2.pl

* w razie jakichkolwiek pytań- pisz śmiało. Chętnie pomogę, odpowiem na pytania dotyczące aukcji, doślę więcej zdjęć mailem.

* przy kontaktowaniu się ze mną zawsze podpisuj się NICKIEM.

 

PŁATNOŚĆ

* jeśli kupujesz kilka przedmiotów, zapytaj o łączny koszt wysyłki!

* wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w e-mailu zwrotnym po wygraniu aukcji

* w tytule przelewu ZAWSZE wpisuj swój nick i numer aukcji. Pozwoli to na szybszą identyfikację Użytkownika i wysyłkę przedmiotu.

* na wpłatę czekam 7 dni od zakończenia aukcji/kupna przedmiotu. Po tym czasie zgłaszam sprawę do wyjaśnienia



WYSYŁKA

* zawsze poinformuj mnie mailowo,bądź za pomocą formularza ze strony przedmiotu, o wybranym sposobie wysyłki. Jeśli tego szybko nie zrobisz sama wybieram jak najtańszą opcję wysyłki, może więc to oznaczać przesyłkę np.ekonomiczną, czyli przedmiot możesz otrzymać po dłuższym czasie

* towar wysyłam po ZAKSIĘGOWANIU wpłaty (koszt przedmiotu + koszt wysyłki) na moim koncie

* jeśli kupiłeś kilka przedmiotów na moich aukcjach, skontaktuj się w sprawie kosztów wysyłki, bo być może podniesie się znacząco waga paczki, a tym samym cena. Jednak zawsze staram się zapakować przedmioty w jedną, jak najtańszą paczkę.

* nie wysyłam przedmiotów za pobraniem

*towar zwykle wysyłam w kopertach bąbelkowych (napowietrzonych) -pozwala to na zmniejszenie kosztów wysyłki i jest to wystarczające zabezpieczenie dla większości przedmiotów

*istnieje możliwość wykupienia (na koszt Kupującego) ubezpieczenia przesyłki w przypadku,gdy przedmiot stanowi większą wartość. W  przypadku zaginięcia przesyłki zwracam tylko kwotę odszkodowania przyznaną przez Pocztę Polską


 

KOMENTARZE

* Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Jest to dla mnie informacja,że przesyłka dotarła

* Zanim wystawisz negatywny komentarz- skontaktuj się ze mną. Każde nieporozumienie da się wyjaśnić :)

 

REKLAMACJE, ZWROTY,WYMIANY

* Nie jestem przedsiębiorcą, tylko osobą fizyczną. Zatem do transakcji ze mną nie stosuje się przepisów dotyczących konsumenta. Oznacza to,że nie przysługuje Państwu 10 dniowy termin na zwrot zgodnego z umową towaru. Proszę o tym pamiętać.

*
Nie przyjmuję nieuzasadnionych reklamacji oraz zwrotów

* Jeśli nie dobrałeś prawidłowo rozmiaru ubrania, udostępniam możliwość wymiany,tylko gdy posiadam inny rozmiar. Koszty kolejnych wysyłek ponosi Kupujący

* Nie odpowiadam finansowo w przypadku reklamacji na Poczcie i jej negatywnej odpowiedzi. Proszę też pamiętać,że w praktyce wszelkie reklamacje Poczta Polska rozpatruje dłużej, niż ma to przewidziane w regulaminie. Zatem pozostaje mi tylko czekać na rozpatrzenie wniosku

 




ŻYCZĘ UDANYCH ZAKUPÓW

Biutik




 

Strona wygenerowana 2016-12-10 16:05:59, 213