Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-03-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

                                                                           
          Biuro Plus
                                                                                                                       
 
      
BIURO PLUS Jerzy Rożen
ul. Kolejowa 19
40-601 Katowice
NIP: 634-007-48-97
Regon: 003492535
EDG: 10314

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel. 32 253 03 73 lub
32 209 03 17
fax 32 252 79 45

    
Zobacz gdzie jesteśmy    


Program "Rzetelna Firma"    

    
                      
      

                                                                                                                                                     
    Nasza oferta   
    Nasza oferta to ponad 6000 artykułów w tym:


Akcesoria komputeroweArtykuły piśmienne i kreślarskie
Prezentacja wizualnaGalanteria biurowa
Urządzenia biuroweGalanteria papiernicza i skórzana
Oprawa dokumentówPapier
Przechowywanie dokumentówArtykuły spożywcze i higieniczne
Meble biuroweMateriały eksploatacyjne
Etykiety i oznaczenia ... i wiele innych
         
    
    
       

Warunki sprzedaży:


  1. Zamówienia realizujemy w dni robocze w godzinach 7-15. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego, w kolejności chronologicznej wpłynięcia.

  2. Czas realizacji zamówienia mieści się zwykle w 48 godzinach, lecz w wyjątkowych sytuacjach, zdarzeniach losowych itp. czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych od chwili otrzymania e-maila potwierdzającego zamówienie.

  3. Jeżeli po upływie 7 dni roboczych nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia informujemy o tym klienta. W takim wypadku klient ma prawo unieważnić zamówienie, a jeżeli dokonał już wpłaty należnej sumy, kwota ta zostanie zwrócona na konto bankowe klienta (bez ponoszenia przez klienta żadnych opłat).

  4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

  5. Towar wysyłamy pod adres wskazany przez kupującego lub inny jeśli jesteśmy o tym poinformowani niezwłocznie po dokonaniu zakupu.

  6. Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz.

  7. Jeśli w momencie odbioru towaru kupujący stwierdzi jego uszkodzenie ma prawo żądać spisania protokołu szkody; tylko protokół szkody jest podstawą do reklamacji i otrzymania towaru niewadliwego.

  8. Informujemy, że reklamacje na Poczcie Polskiej możemy składać 30 dni od momentu nadania paczki (w przypadku zagubienia przesyłki). Jeżeli długo oczekujesz na towar napisz lub zadzwoń - postaramy się wyjaśnić sprawę. Jeśli nie masz pewności czy towar został wysłany istnieje możliwość przesłania potwierdzenia nadania.


Zwrot towaru bez podania przyczyny:

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zmianami) Klient, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego na naszych aukcjach.

  2. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany i posiada oryginalne opakowanie. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym formularzem zwrotu.

  3. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez Klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży (paragonie, fakturze VAT). Koszt przesyłki do Klienta (uwzględniony na dokumencie zakupu - paragonie, fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto bankowe.


Reklamacje:

  1. Przy odbiorze towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem, jak również do sprawdzenia stanu przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń Klient jest zobowiązany przy dostawie zgłosić te zastrzeżenia (patrz Warunki sprzedaży ptk. 7), pod rygorem przyjęcia, że zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo.

  2. W przypadku stwierdzenia wad jakości towaru Klient zobowiązany jest niezwłocznie złożyć reklamację telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta tel. 32 253 03 73, 209 03 17 lub wypełniając formularz reklamacyjny i przesyłając go pocztą e-mail na adres biuro@katowice.biuroplus.pl lub faxem 32 252 79 45.

  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Biuro Plus, ul. Kolejowa 19, 40-601 Katowice. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sprzedający zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

  4. Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych od odbioru towaru ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej załatwienia.

  5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany po uzgodnieniu z Klientem:

  • dokona naprawy towaru,

  • obniży cenę reklamowanego towaru, lub

  • zwróci cenę towaru.

  1. Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:

  • posiada wady fabryczne;

  • został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu;

  • jest niezgodny ze złożonym przez Klienta zamówieniem.

  1. W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta - w tym wypadku Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.

  2. Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego.


Pozostałe ustalenia:

  1. Nie ponosimy odpowiedzialności finansowej, za niedostarczenie przesyłki, z powodu błędnie podanego adresu. W takim przypadku, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przypadku odmowy, uważa się umowę za nie ważną, (jeżeli kupujący dokonał przedpłaty na konto firmy, pieniądze są zwracane na podane przez niego konto, jednak pomniejszone o koszty związane z przesyłką i zwrotem towaru.

  2. Oferty na aukcjach Świstak.pl ważne tylko na terenie Polski.

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
   
           
         copyright 2010-2011 Biuro Plus - Wszelkie prawa zastrzeżone
 

    


Strona wygenerowana 2016-12-06 23:00:40, 213