Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-06-26, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

DANE SPRZEDAWCY:

AUTO CZĘŚCI 'BIOGAMA'

ROBERT WIENCŁAW

UL.DOLNA 18

 61-160 DASZEWICE 

 

DANE DO WPŁATY:

AUTO CZĘŚCI " BIOGAMA "

ROBERT WIENCŁAW

UL.ROLNA 30/8

61-488 POZNAŃ

 

 

REGULAMIN AUKCJI


Części dostępne na naszych aukcjach są nowymi częściami oryginalnymi lub częściami o porównywalnej jakości. Co to są części o porównywalnej jakości? Zgodnie z definicjami zawartymi w §2 pkt. 20 i 21rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28.01.2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz.U. Nr 38, poz. 329), części zamienne o porównywalnej jakości to części, których producent zaświadczy,że są one tej samej jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych

 

 


 

 


http://www.imagic.pl/files/14141/n24.jpg

 

    Przesyłki realizowane w 24h-48h po zaksięgowaniu przez bank pieniążków na koncie 


 

 dzień następny

http://www.imagic.pl/files/14141/n22.jpgWszystkie przesyłki nadajemy Pocztą Polską Priorytetem Poleconym lub kurierem SIÓDEMKA, DHL. W przypadku zakupu na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz tylkoraz. Na koszt przesyłki składa sie:
opłata pocztowa ( kurierska) + opakowanie + podatek VAT 22% (który jako legalnie działająca firma odprowadzam do urzędu skarbowego)

http://www.imagic.pl/files/14141/n2.jpg   

Wszystkie oferowane produkty są nowe.                                                                             Podana cena na aukcji jest ceną brutto ( zawiera podatek VAT)


 

http://www.imagic.pl/files/14141/n3.jpg
    
Prosimy po zakupie wypełnić FORMULARZ OPCJI DOSTAWY, w którym potwierdzamy sposób płatności, podajemy dane do faktury (jeśli ma być wystawiona), zmieniamy adres wysyłkowy (jeśli inny niż w danych allegro). Lub napisać e-maila z tymi informacjami

    

http://www.imagic.pl/files/14141/ncard.jpg

Formy..płatności: wpłata na konto bankowe, zapłata przy odbiorze towaru ( paczka pobraniowa), odbiór osobisty ( w celu odbioru osobistego proszę o wcześniejszy kontakt), Płacę z Allegro  

                                                                         

http://www.imagic.pl/files/14141/n14.jpg W razie jakichkolwiek pytań proszę zadać  pytanie z chęcią odpowiem. Jeśli  nie są Państwo zdecydowani, lub coś jest niejasne proszę pytać - pozwoli to uniknąć wielu nieporozumień

 


 

http://www.imagic.pl/files//14141/n13.jpgNa życzenie wystawiamy faktury VAT. Koszt transportu (wysyłki) znajduje się na fakturze.

 

 





Komentarz :

Komentarz wystawiam po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
Wystawienie komentarza przez Kupującego jest dla nas sygnałem, że transakcja została zakończona

 


Zwroty i wymiany :

Zgszenia zwrotów lub wymiany przyjmuje drogą elektroniczną na adres [email protected]  lub telefonicznie pod numerem 505 999 663. Jest to możliwe w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki i tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi być zwrócony w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu (o ile takie posiadał).
Po zatwierdzeniu towar należy przesłać na wskazany  adres. Koszt transportu pokrywa klient. Do zwracanego towaru należy dołączyć otrzymany dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz informacje o koncie, na które ma być przelana należność. Kwota równa cenie towaru zostanie zwrócona w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

 


Reklamacje :

Części dostępne na moich aukcjach są nowe, w 100% sprawne i objęte gwarancją producenta (12, 18 lub 24 miesiące). W przypadku wad ukrytych, ujawnionych podczas eksploatacji, zgłoszenia reklamacji przyjmujemy drogą elektroniczną na adres [email protected]l lub telefonicznie pod numerem 505 999 663. Reklamowane części należy przesłać na adres wskazany. Do reklamowanego towaru należy dołączyć:

  • dane adresowe klienta
  • numer telefonu klienta
  • otrzymany dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • kartę gwarancyjną (w przypadku towarów, na które została wydana)
  • oraz poświadczenie autoryzowanego warsztatu lub stacji diagnostycznej o zaistniałej wadzie.
  • a także informacje o koncie, na które ma zostać przelana ewentualna należność.

Po rozpatrzeniu reklamacji przez producenta (do 21 dni), wymieniam towar lub zwracam równowartość.
Ważne! Nie odbieram przesyłek pobraniowych.

 

 

 

 

 

 




 



 

Strona wygenerowana 2024-04-19 22:59:12, 120