Witamy wszystkich użytkowników serwisu Świstak. Mam przyjemność przedstawienia naszej oferty. Poniżej zamieszczamy kilka zasad, które ułatwią i przyspieszą zakup naszych produktów.
Reklamacje - Podstawy prawne reklamacji znajdują się w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz 1176). Pokrywamy koszty transportu reklamowanego przedmiotu tylko w jednym kierunku - od nas do klienta. Nie pokrywamy kosztów transportu od klienta do nas.
UWAGA!!! Paczkę należy sprawdzić zaraz po odbiorze pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli przedmiot uległ uszkodzeniu podczas transportu odpowiedzialność spada na spedytora (najczęściej Poczta Polska). Tylko odbiorca może reklamować przesyłkę. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe podczas transportu. Towar najlepiej sprawdzić jeszcze na poczcie lub w obecności kuriera/listonosza przed podpisaniem listu przewozowego.
Stuprocentowa satysfakcja zakupu - Klient ma prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 10 dni od dnia jego dokonania. Przedmiot w takim przypadku nie może być zniszczony ani używany.
Opakowanie - Należy zachować oryginalne opakowanie produktów takich jak: sprzęt elektroniczny, urządzenia fitness. Urządzenia te będą przyjmowane do reklamacji tylko w oryginalnych opakowaniach.
Zakup - W celu przyspieszenia realizacji transakcji prosimy o e-mail zawierający następujące informacje: - sposób przesyłki (za pobraniem, czy przedpłata) - informacje dotyczące sprzętu (kolor, rozmiar, waga itp.) jeśli są takie wymagane - potwierdzenie adresu odbiorcy
Paragony - Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny będący dowodem zakupu. Należy go zachować przez okres trwania gwarancji ponieważ tylko on jest podstawą ewentualnej reklamacji.
Komentarze - Komentarz jest dla nas informacją, że produkt dotarł i jest wolny od wad, tak więc kupujący wystawia komentarz pierwszy.
Kontakt [email protected] telefon: (48) 792032396 proszę nie wysyłać SMS-ów, nie odpowiadamy na nie (odbieram telefony tylko w godzinach 10:00-18:00 od poniedziałku do piątku i w sobotę 08:00-14:00 również w tym czasie odpowiadamy na maile - proszę więc się nie denerwować jeśli przez weekend nie będziemy uchwytni) przy wysyłaniu e- maila proszę o umieszczanie następujących informacji : login i nazwa produktu w znaczący sposób przyśpieszy nam to kontakt z państwem (w przeciwnym przypadku nie będzie możliwości skojarzenia nadawcy z konkretną aukcją)
Wysyłki - Przy przedpłacie wysyłki następują po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, przy pobraniu( jeżeli nie ma żadnych niejasności) paczkę wysyłamy w ciągu 24h - 48h. Wszystkie wysyłki są wysyłane jako paczka ekonomiczna (priorytet jako opcja). W szczególnych przypadkach ( przewaga negatywów, słaby e-mailowy kontakt a także błędy w adresie) , możemy odmówić wysyłki za pobraniem.
Faktury - Jeśli chcesz otrzymać fakturę, proszę o podanie prawidłowych danych do faktury.
Przedmioty kupione na kilku aukcjach możemy wysłać jedną paczką. Obniża to koszty wysyłki pojedynczego przedmiotu.
W przypadku sprzedaży bandaży i rękawic cena jest za parę.
Jeśli w aukcji do wyboru jest kilka kolorów jakiegoś produktu, to w przypadku nie przysłania nam maila z określonym kolorem zostanie wysłany losowy.
Możliwe są trzy formy odbioru:
- odbiór paczki za pobraniem - przedpłata na konto - odbiór osobisty (proszę wcześniej telefonicznie sprawdzić, czy towar w danej chwili jest dostępny w sklepie)