Jesteś tutaj › Profil użytkownika Amadore › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2011-10-15, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

.: AMADORE :.

 

Witamy na naszych aukcjach.


Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą:

PHU Wellness

Anna Górzna

ul. Moniuszki 42c/9

66-400 Gorzów Wlkp.

NIP: 599 293 47 24

REGON: 080229163


WPŁATA

W e-mailu z serwisu  Swistak.pl potwierdzającym zakup otrzymacie Państwo nasz numer konta oraz wszystkie informacje potrzebne do wpłaty.

Zgodnie z Regulaminem Swistak.pl prosimy o dokonanie wpłaty w ciągu 7 dni od zakupu lub informację o możliwości opóźnienia wpłaty.

 W tytule przelewu prosimy podać swój nick (nazwa użytkownika) oraz numer aukcji, abyśmy mogli szybko zidentyfikować wpłatę. 

Wpłata na konto obejmuje cenę towaru + koszty wysyłki, które podane są w opisie każdej aukcji.


WYSYŁKA

Zakupiony towar w zdecydowanej większości wysyłamy w ciągu 24h od zaksięgowania należności na naszym koncie, za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ.

Kupując kilka produktów na naszych aukcjach - za wysyłkę zapłacisz TYLKO RAZ (ew. z małą dopłatą za dodatkowe sztuki, jeśli jest to podane na aukcji). Koszt wysyłki jest podany na aukcji, ew. prosimy o kontakt w tej sprawie.


REKLAMACJE I ZWROTY

Zawsze staramy się wyjść na przeciw oczekiwaniom klienta. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń do towaru prosimy o informację. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawany towar był najwyższej jakości, wiadomo jednak, że z jakichś przyczyn możecie być Państwo niezadowoleni. 

Macie Państwo prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni roboczych bez podawania przyczyn. W razie chęci zwrotu towaru prosimy najpierw o kontakt. Odsyłając do nas przesyłkę, proszę dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupu, swój nick z allegro oraz numer konta, na który mamy przelać pieniądze. Po odebraniu towaru przelewamy w całości wylicytowaną kwotę (bez kosztów wysyłki) na wskazane konto. W przypadku nie podania nr konta sprawa pozostanie do wyjaśnienia i do momentu uzupełnienia danych przez klienta (pisemnie, mailowo)


 

W razie nie dostarczenia przesyłki przez Pocztę (a zdarza się to ostatnio niezwykle rzadko) reklamację będziemy mogli złożyć po 14 dniach od daty nadania.
Rozpatrzenie reklamacji może trwać nawet 6 tygodni jest to zależne tylko i wyłącznie od poczty i nie mamy na to żadnego wpływu. 
Po otrzymaniu od poczty pisemnego potwierdzenia że przesyłka nie została doręczona zwracamy kwotę, którą Państwo wpłacili na Nasze konto lub ponownie wysyłamy towar.

 


Wystawiamy faktury VAT


 


Strona wygenerowana 2016-12-09 04:52:13, 213