Jesteś tutaj › Profil użytkownika Ag_925 › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-05-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam serdecznie na stronie "o mnie".

Dziękuję za odwiedziny na mojej stronie, z półwyrobami oraz biżuterią srebrną. Wszystkie oferowane przeze mnie produkty, wykonane są w całości ze srebra (lite srebro). Podkreślam to, ponieważ w chwili obecnej, jest bardzo dużo Sprzedających, którzy oferują półfabrykaty, wykonywane metodą silver plated, silver electroplated lub silver sterling. Wykonane tymi metodami wyroby, są pokryte warstwą srebra czyli posrebrzane. Nie sprzedaję wyrobów posrebrzanych, oferuję wyłącznie produkty srebrne, najwyższej jakości i w korzystnej cenie (bezpośrednie zakupy u producenta). Serdecznie zapraszam na zakupy.

Dane firmy:

KOLCZYKARNIA Mirosław Chechelski
Al. Wojska Polskiego 33/1
05-800 Pruszków
tel. 694 575 292 (po godz. 16.00)

NIP 716-150-53-41, REGON 430914075 
nr konta BRE S.A. (mbank) 91 1140 2004 0000 3602 7227 6655

 Przed zakupem zapoznaj się z zasadami aukcji:

Szanowny Kliencie, jeśli trafiłeś na moją stronę, możesz być pewny, że zostaniesz obsłużony wg najwyższych standardów. Wszystkich Kupujących traktuję uprzejmie i kulturalnie, zgodnie z zasadami net-etykiety i dobrego wychowania.
Zależy mi na długotrwałej współpracy, dlatego podchodzę bardzo uczciwie do przeprowadzanych transakcji. Mam nadzieję, że Kupujący zrewanżują się równie rzetelną postawą.

Regulamin zakupów:

1. Po dokonaniu zakupu, otrzymasz w mailu od allegro nr konta do przelewu. Akceptowanymi formami płatności są: przelew na konto bankowe, przelew tradycyjny (na poczcie). W tytule przelewu podaj swój NICK oraz nr transakcji.

2. Proszę o regulowanie wpłat za dokonane zakupy w terminie do 7 dni od zawarcia transakcji. Jeśli z jakichś powodów potrzebujesz więcej czasu, skontaktuj się ze mną ? zaczekam na wpłatę dłużej.

3. Wszystkie sprzedawane wyroby są nowe i znajdują się fizycznie na magazynie.

4. Do każdego zakupu dołączam paragon fiskalny lub na życzenie fakturę Vat. (bezpośrednio po zakupie prosimy o przesłanie maila z danymi do jej wystawienia).

5. Jeśli adres do wysyłki jest inny niż podany w swistak, proszę o maila z informacją o miejscu doręczenia.

6. Zakupiony towar pakuję w bezpieczne koperty bąbelkowe i jeśli jest taka potrzeba dodatkowo zabezpieczam  folią bąbelkową.

Koszty wysyłki:

7. Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku Pocztą Polską (jako polecone priorytety). Koszt wysyłki dla zamówień do 100 zł, na terenie Polski wynosi 5,50 zł list polecony, 6,50 zł polecony priorytet,  powyżej tej kwoty wysyłka jest realizowana na nasz koszt. 

8. Wysyłka następuje do 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, chyba, że w aukcji podano inny termin wysyłki. Kupujący otrzymuje maila z informacją o wysłaniu towaru. 

Prośba: jeśli zazwyczaj nie ma nikogo w domu, podaj adres wysyłkowy do firmy w której pracujesz. W ten sposób biżuteria szybciej do Ciebie dotrze i nie będziesz musiał(a) iść z awizo na pocztę.

9. Nie wysyłam przesyłek za pobraniem.

Postępowanie w przypadku nieotrzymania przesyłki:

Jeśli minęło kilka dni roboczych (4-5), a przesyłka nie dotarła, proszę o kontakt ? sprawdzę poprawność adresu na jaki została wysłana oraz ustalę na jakim etapie dostarczania jest obecnie. (jeśli to możliwe). Jednocześnie proszę o sprawdzenie, czy przesyłki nie ma na poczcie. Często zdarza się, że listonosz nikogo nie zastał w domu i albo nie wypisał awizo albo po wypisaniu włożył je niedbale w drzwi lub do skrzynki i wypadło. Po jakimś czasie taka przesyłka wraca do mnie z adnotacją ?nie podjęto w terminie?.

W przypadku gdyby przesyłka zaginęła na poczcie, wyślę do Kupującego drugą przesyłkę na mój koszt, a po 14 dniach zaczynam procedurę reklamacyjną.

Jeśli Kupujący zakupi produkty, których już nie posiadam na stanie, to może wybrać inny produkt o tej samej cenie z oferty lub zdecydować się na zwrot należności za zamówienie wraz z kosztami wysyłki.

Zwrot towaru:

Zgodnie z 'ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271), mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego przedmiotów ciągu 10 dni od daty otrzymania przedmiotu bez podania przyczyny.

Jeśli z jakiejś przyczyny towar nie spełnia Twoich oczekiwań, otrzymaną przesyłkę wyślij na adres KOLCZYKARNIA Mirosław Chechelski, Al. Wojska Polskiego 33/1, 05-800 Pruszków. Po otrzymaniu przesyłki zwrócę na wskazany nr konta koszty transakcji. Proszę o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania i zabezpieczenie folią bąbelkową oraz o dołączenie paragonu fiskalnego. Koszt odesłania przesyłki ponosi Kupujący.

Reklamacje:

Reklamacje dotyczące niezgodności przesłanego towaru ze złożonym zamówieniem rozpatrywane są na podstawie pisemnego zgłoszenia wysłanego na nasz adres mailowy. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w ciągu 5 dni roboczych od dnia jego wpłynięcia. W przypadku uznania zgłoszenia reklamacyjnego za zasadne, przyjmujeę zwrot towaru i w przeciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej, wymienię towar na wolny od wad lub na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy przeleję całą należność za zwracany towar plus zwrot kosztów przesyłki oraz jej odesłania. Proszę o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania i zabezpieczenie folią bąbelkową oraz o dołączenie paragonu fiskalnego.

Komentarze:

Jako sprzedający wystawiam komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego. Jeśli z jakichś przyczyn przesłane produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, proszę o kontakt. Z całą pewnością znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.


Zapraszam na zakupy.

Strona wygenerowana 2016-12-06 23:00:10, 213