Wszelkie pytania, uwagi proszę kierować na adres: [email protected] lub na gg
REGULAMIN
Udział w aukcji jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.
§ 1. WYSYŁKA
Przedmioty wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowanie wplaty.
Koszty wysyłki są zawsze podane w aukcji.
W przypadku zwrotu (do 7 dni od daty doręczenia przesyłki) lub wymiany towaru koszt przesyłki pokrywa Kupujący.
Do każdej przesyłki dołączam paragon fiskalny lub fakturę VAT (na życzenie), które są podstawą do ewentualnej reklamacji.
Kupujący udziela pełnomocnictwa sprzedawcy by ten działając w jego imieniu i na jego rzecz, przesłał zakupiony towar na wskazany w zamówieniu adres.
§ 2. PŁATNOŚCI
Dostępne są dwie opcje płatności: za pobraniem i wpłata na konto: mBank: 46 1140 2004 0000 3302 6741 3353
W tytule przelewu proszę podać tylko numer aukcji oraz nick allegro
Przy zakupie kilku produktów, w jednym czasie do kwoty 200zł Kupujący pokrywa koszt tylko jednej przesyłki. Dotyczy tylko opcji płatności przelewem.
Przy zakupie za kwotę powyżej 200zł Kupujący nie płaci za przesyłkę. Dotyczy tylko opcji płatności przelewem.
§ 3. ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJE
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu/odzieży nie zużytym i czystym.
Reklamacji nie podlegają:
Naturalne zużywanie się obuwia / odzieży
Uszkodzenia o charakterze mechanicznym (otarcie, rozerwanie skóry/materiału, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.)
Zniszczenia powstałe w skutek używania rzeczy niezgodnie z ich przeznaczeniem.
Przebarwienia odzieży przez obuwie wykonane na naturalnej barwionej podszewce, przemakanie obuwia / odzieży.
Jawne usterki widoczne w dniu zakupu.
Reklamacje obuwia/odzieży są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141 poz. 1176).
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu.
Podstawą reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT.
W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Kupujący otrzyma przedmiot wolny od wad lub zwrot wylicytowanej przez niego kwoty na podany numer konta.
W przypadku gdy wina leży po stronie Kupującego (niewłaściwe użytkowanie towaru) zwrot towaru Kupującemu nastąpi na jego koszt.
W przypadku zaginięcia przesyłki Kupujący zobowiązuje się do natychmiastowego zgłoszenia reklamacji na Poczcie Polskiej. Ewentualny zwrot pieniędzy za zakupiony przedmiot nastąpi dopiero po rozpatrzeni reklamacji przez Pocztę Polską.
Wymiana i zwrot towaru (wolnego od wszelkichwad, z metkami i paragonem fiskalnym lub fakturą VAT) następuje tylko na koszt Kupującego.
Sprzedający ponosi koszty przesyłki tylko wtedy, gdy Kupujący dostanie towar inny niż zamawiał (np. inny kolor, rozmiar).
DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE
ADI SKLEP Marek Oficjalski 02-767 Warszawa ul. Łukowa 3 m 165 NIP: PL 581-191-52-51 REGON: 017252100