Jesteś tutaj › Profil użytkownika Adisklep › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2011-03-15, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 
 
GG:                  23231118 GG
mail:          adisklep@gmail.com

ADI SKLEP

EVERLAST      LONSDALE      UMBRO      DIADORA


Wszelkie pytania, uwagi proszę kierować na adres: adisklep@gmail.pl lub na gg

REGULAMIN

Udział w aukcji jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.

§ 1. WYSYŁKA

  1. Przedmioty wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowanie wplaty.
  2. Koszty wysyłki są zawsze podane w aukcji.
  3. W przypadku zwrotu (do 7 dni od daty doręczenia przesyłki) lub wymiany towaru koszt przesyłki pokrywa Kupujący.
  4. Do każdej przesyłki dołączam paragon fiskalny lub fakturę VAT (na życzenie), które są podstawą do ewentualnej reklamacji.
  5. Kupujący udziela pełnomocnictwa sprzedawcy by ten działając w jego imieniu i na jego rzecz, przesłał zakupiony towar na wskazany w zamówieniu adres.

§ 2. PŁATNOŚCI

  1. Dostępne są dwie opcje płatności: za pobraniem i wpłata na konto:
    mBank: 46 1140 2004 0000 3302 6741 3353
  2. W tytule przelewu proszę podać tylko numer aukcji oraz nick allegro
  3. Przy zakupie kilku produktów, w jednym czasie do kwoty 200zł Kupujący pokrywa koszt tylko jednej przesyłki. Dotyczy tylko opcji płatności przelewem.
  4. Przy zakupie za kwotę powyżej 200zł Kupujący nie płaci za przesyłkę. Dotyczy tylko opcji płatności przelewem.

§ 3. ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJE

  1. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu/odzieży nie zużytym i czystym.
  2. Reklamacji nie podlegają:
    • Naturalne zużywanie się obuwia / odzieży
    • Uszkodzenia o charakterze mechanicznym (otarcie, rozerwanie skóry/materiału, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.)
    • Zniszczenia powstałe w skutek używania rzeczy niezgodnie z ich przeznaczeniem.
    • Przebarwienia odzieży przez obuwie wykonane na naturalnej barwionej podszewce, przemakanie obuwia / odzieży.
    • Jawne usterki widoczne w dniu zakupu.
  3. Reklamacje obuwia/odzieży są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141 poz. 1176).
  4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu.
  5. Podstawą reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT.
  6. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Kupujący otrzyma przedmiot wolny od wad lub zwrot wylicytowanej przez niego kwoty na podany numer konta.
  7. W przypadku gdy wina leży po stronie Kupującego (niewłaściwe użytkowanie towaru) zwrot towaru Kupującemu nastąpi na jego koszt.
  8. W przypadku zaginięcia przesyłki Kupujący zobowiązuje się do natychmiastowego zgłoszenia reklamacji na Poczcie Polskiej. Ewentualny zwrot pieniędzy za zakupiony przedmiot nastąpi dopiero po rozpatrzeni reklamacji przez Pocztę Polską.
  9. Wymiana i zwrot towaru (wolnego od wszelkichwad, z metkami i paragonem fiskalnym lub fakturą VAT) następuje tylko na koszt Kupującego.
  10. Sprzedający ponosi koszty przesyłki tylko wtedy, gdy Kupujący dostanie towar inny niż zamawiał (np. inny kolor, rozmiar).


DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE


ADI SKLEP
Marek Oficjalski
02-767 Warszawa
ul. Łukowa 3 m 165
NIP: PL 581-191-52-51
REGON: 017252100

 
 
  

Strona wygenerowana 2016-12-09 07:26:27, 213