Zamówienia konta allegro 4ah realizuje 4ah Marcin Polerowicz, ul. Łanowa 17/6, 61-489 Poznań, NIP 972 099 88 53, REGON 301733050.
Zakupy można dokonywać poprzez kup teraz.
Składając zamówienie Klient akceptuje niniejszy regulamin i zawiera z naszą firmą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
Dane osobowe umieszczone w bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb zrealizowania zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.
Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego i adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
Ceny towarów znajdujących w serwisie allegro wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A lub firmy kurierskiej Siódemka.
Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni, najczęściej czas oczekiwania na paczkę to 2-3 dni.
Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w allegro.
Zapłata za towar uiszczana jest gotówką spedytorowi, na poczcie przy odbiorze przesyłki lub przelewem na nasze konto bankowe w BRE S.A.-WBE/Łódź (mBank): 75114020040000390273306839.
Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający.
Koszt wysyłki zależy od wagi paczki, a nie od ilości zamawianych sztuk, a także od sposobu dostawy.
Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej Siódemka lub pracownik Poczty Polskiej S.A.
Istnieje możliwość osobistego odbioru złożonego zamówienia po wcześniejszym umówieniu w siedzibie firmy (Poznań, ul. Łanowa 17/6).
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane i posiadają aktualną datę przydatności do spożycia.
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z naszym biurem kom.: 888 099 444, Gadu-Gadu: 2838948, e-mail: [email protected]. Reklamacje uwzględniane są wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
Z towaru zakupionego u nas można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym w terminie do 14 dni (dlatego prosimy podać dokładny numer konta). Rezygnację należy złożyć na piśmie.
Oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.