O firmie...
Celem firmy 2tech jest dostarczanie klientom wyłącznie satysfakcji z niezawodnych produktów w konkurencyjnych cenach.
Umiejętności oraz doświadczenie w pracy w różnych branżach pozwola nam stale się rozwijać, a co za tym idzie, działać w jak najlepszym interesie kontrahenta. Dzięki doświadczeniu w wieloletniej sprzedaży oraz serwisie urządzeń elektronicznych, jesteśmy w stanie bardzo skrupulatnie doradzić Państwu w zakrese kupna przedmiotu.
Współpracując z najlepszymi dostawcami z całej Polski oferujemy Państwu możliwość wyszukania niemal każdego produktu i sprowadzienie go na życzenie w konkurencyjnej i satysfakcjonującej cenie.
Ponieważ do sprzedaży towaru i rzetelnej obsługi klienta podchodzimy bardzo poważnie, każy klient jest traktowany przez nas inywidualnie i z wysokim stopniem obsługi. Wszelkie szczegóły odnośnie działalności i jej zasad określa przedstawiony regulamin. W trosce wyłącznie o dobro i zadowolenie klienta dbamy o ciągły rozwój naszej firmy.
Odbiór osobisty
Przed licytacją lub kupnem przedmiotu z zamiarem odbioru osobistego, wymagany jest wcześniejszy kontakt:
e-mail: [email protected]
GG: 7975821
SKYPE: aukcje2tech
tel. 793554942
Płatności
Za zakupiony towar możecie Państwo zapłacić w formach:
- przelewu na konto
87 1140 2004 0000 3602 7471 1039
2Tech usługi Techniczne Karol Chmielewski
ul. Elektryczna 1/3 lok. 216
15-080 Białystok
TYTUŁ WPŁATY: NICK ORAZ NUMER AUKCJI
- podczas odbioru osobistego
UWAGA: NIE WYSYŁAMY PACZEK ZA POBRANIEM
Reklamacje i zwroty towarów
W trosce o jakość sprzedawanych przez nas produktów, przed wysłyłką każda sztuka (o ile opakowanie na to pozwala) testowana jest przez nasz serwis. Jednak z uwagi na pewne zdarzenia niezależne od nas (wada fabryczna, błąd producenta,itp.) sprzedawany asortyment podlega opisywanemu w aukcjach okresowi gwarancji.
Proces reklamacji (gwarancji):
1. Zgłoszenie o wadliwie działającym towarze:
- za pomocą wiadomości e-mail: [email protected]
- poprzez wypełnienie formularza na stronie: http://2tech.pl/rma.html
2. Po zatwierdzeniu zgłoszenia należy ściągnąć i wydrukować formularz reklamacyjny, po czym po wypełnieniu go dołączyć do wysyłanego sprzętu.
3. Reklamowany sprzęt MUSI BYĆ dostarczony do nas w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu wraz z dołączonym dowodem potwierdzającym zakup (faktura, paragon).
4. Po otrzymaniu towaru drogą poczty elektronicznej e-mail wysyłane jest potwierdzenie otrzymania oraz nadany numer serwisowy w celu łatwiejszej identyfikacji sprzętu w przypadku pytań.
5. Etap reklamacji zamykany jest w ciągu 14 dni roboczych, jednak w przypadku wysyłki towaru do producenta - 30 dni roboczych.
Jeżeli zaistnieje sytuacja braku możliwości naprawy sprzętu przez nasz serwis lub serwis producenta towar jest wymieniany na wolny od wad (model obecnie produkowany).
UWAGA! W PRZYPADKU NIEZASADNEJ REKLAMACJI SPRZĘTU, TJ. KIEDY SPRZĘT OKAŻE SIĘ SPRAWNY KLIENT POKRYWA KOSZTY TRANSPORTU + MOŻLIWE KOSZTY OBSŁUGI SERWISOWEJ 20 ZŁ. SPRZĘT ZOSTANIE ODESŁANY DOPIERO PO JEJ UISZCZENIU. WSZELKIE INNE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W REGULAMINIE
Wysyłki towaru
Wszystkie przesyłki zostają nadane w przeciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania przelewu na koncie bankowym lub PayU. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem poczty polskiej oraz kurierem.
Koszty i sposób wysyłki za granicę określamy indywidualnie z klientem. W tym celu prosimy skontaktować się z nami przed zakupem w celu ustalenia szczegółów.
Regulamin